Gå til innhold

Hjelp til 17.mai antrekk.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Jeg skal ha en grå kjole, og tenkte enten svart strømpebukse eller svart tights. Er ikke akkurat spådd strålende vær så heller egentlig mer mot tights, og svarte støvletter. Men jeg må ha en bolero til, bør den være grå eller svart? Jeg tenker kanskje grå er finest siden det syns minst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364570-hjelp-til-17mai-antrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

17

• meg__123!

4

• cathlin

3

• Dark-Angel 82

2

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Jeg ville tatt den grå boleroen...Da virker antrekket mer helhetlig tenker jeg...

Det jeg tenkte og. Den svarte vil dele opp antrekket mer. Skulle vel helst gått uten bolero, men jeg tror det blir for kjølig. Og dessuten flasser jeg litt på ene armen etter litt for hard soling :/

Gjest togli

Det jeg tenkte og. Den svarte vil dele opp antrekket mer. Skulle vel helst gått uten bolero, men jeg tror det blir for kjølig. Og dessuten flasser jeg litt på ene armen etter litt for hard soling :/

Den grå boleroen blir bra den :) Men du... jeg føler på meg at strømpebukse blir bedre enn tights....føler at tights er litt "ute" av motebildet under skjørt? Tenker at tights nå funker best under store strikkajakker? Men er ikke helt sikker..... Kanskje noen med mer peil kan kommentere ;)

candyqueen_83

Den grå boleroen blir bra den :) Men du... jeg føler på meg at strømpebukse blir bedre enn tights....føler at tights er litt "ute" av motebildet under skjørt? Tenker at tights nå funker best under store strikkajakker? Men er ikke helt sikker..... Kanskje noen med mer peil kan kommentere ;)

Men jeg liker litt hold in effekt på strømpebukser, og vet ikke om jeg finner såpass tynne at det blir pent.

Annonse

candyqueen_83

Med tights mener jeg ikke nødvendigvis sånne tykke, men kan være tynnere leggings også. Men da kan jeg vel like godt ha en strømpebukse med høy denier :P

Annonse

Gjest togli

Vi får nå se. Haha. Var på leting etter kjole i dag, men fant egentlig ingen jeg likte så det ble en fra klesskapet.

Jeg synes det er sååå mange flotte kjoler i butikkene nå, så jeg skulle ikke hatt problemer med å finne meg en!

Blir lettvint her.... bunad ;)

candyqueen_83

Jeg synes det er sååå mange flotte kjoler i butikkene nå, så jeg skulle ikke hatt problemer med å finne meg en!

Blir lettvint her.... bunad ;)

Jeg vurderte også bunad, men er så treg av meg så jeg har ikke fått prøvd mormor sin. Men egentlig har jeg vel omtrent samme størrelse som i konfirmasjonen min så den burde passe. Den ble sydd inn til meg da. Jeg syns bunad er kjempefint :o) Også varmer det litt på kjølige dager :o)

Gjest togli

Jeg vurderte også bunad, men er så treg av meg så jeg har ikke fått prøvd mormor sin. Men egentlig har jeg vel omtrent samme størrelse som i konfirmasjonen min så den burde passe. Den ble sydd inn til meg da. Jeg syns bunad er kjempefint :o) Også varmer det litt på kjølige dager :o)

Jeg fikk også min bunad til konfirmasjonen og har bare sydd den ut ved puppene for å få den på meg i barnedåpen til ungene.... Burde strengt tatt sydd den inn igjen ved puppene, men men :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...