Gå til innhold

Hjelp til 17.mai antrekk.

Anbefalte innlegg

Den grå boleroen blir bra den :) Men du... jeg føler på meg at strømpebukse blir bedre enn tights....føler at tights er litt "ute" av motebildet under skjørt? Tenker at tights nå funker best under store strikkajakker? Men er ikke helt sikker..... Kanskje noen med mer peil kan kommentere ;)

Er tights ute? Syns alle går med det jeg :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

17

• meg__123!

4

• cathlin

3

• Dark-Angel 82

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

candyqueen_83

Jeg er enig med deg! Stæsj heller opp med smykke eller litt stor ørepynt :)

Du som sikkert har tusen ganger mer peiling enn meg på sko og klær. Hva slags sko er "in" til kjole? Ikke at jeg er veldig opptatt av å være in akkurat, men skal jeg kjøpe sko er det jo greit å få noen fine. Det er ikke en veldig pyntet kjole, så ingen stiletthæler, og ikke veldig "selskapspreg". De må gå an å gå ordentlig i, så de kan ikke være veldig høye. Har egentlig sett etter noen i lysbrunt lær. Ser det er en del av det i butikkene, men ikke funnet noen. Enten har dem kilehæl, eller så er det gladiatorpreg over dem. Ikke begeistret for det.

Gjest togli

Du som sikkert har tusen ganger mer peiling enn meg på sko og klær. Hva slags sko er "in" til kjole? Ikke at jeg er veldig opptatt av å være in akkurat, men skal jeg kjøpe sko er det jo greit å få noen fine. Det er ikke en veldig pyntet kjole, så ingen stiletthæler, og ikke veldig "selskapspreg". De må gå an å gå ordentlig i, så de kan ikke være veldig høye. Har egentlig sett etter noen i lysbrunt lær. Ser det er en del av det i butikkene, men ikke funnet noen. Enten har dem kilehæl, eller så er det gladiatorpreg over dem. Ikke begeistret for det.

Hvorfor vil du ikke ha kilehæl? Det er kjempeflott og skoene blir da mer allsidige. Dessuten er sko med kilehæl som regel gode å gå i hvis de ikke blir for høye. Sjekk f.eks. modell 125 på pensko hvis du helst vil ha i beige farge: http://www.eurosko.no/kategori/315/pensko.html Enkle og pene er pumps nr 233 i samme link.

Ellers er www.lillevinkelsko.no verdt å ta en titt på. Sjekk f.eks. disse: http://lillevinkelsko.no/kmb-p55112-beige-p-6795.html

Ballerinasko er fine til skjørt/kjole hvis du er slik at du absolutt ikke vil ha hæler....

candyqueen_83

Hvorfor vil du ikke ha kilehæl? Det er kjempeflott og skoene blir da mer allsidige. Dessuten er sko med kilehæl som regel gode å gå i hvis de ikke blir for høye. Sjekk f.eks. modell 125 på pensko hvis du helst vil ha i beige farge: http://www.eurosko.no/kategori/315/pensko.html Enkle og pene er pumps nr 233 i samme link.

Ellers er www.lillevinkelsko.no verdt å ta en titt på. Sjekk f.eks. disse: http://lillevinkelsko.no/kmb-p55112-beige-p-6795.html

Ballerinasko er fine til skjørt/kjole hvis du er slik at du absolutt ikke vil ha hæler....

Jeg syns rett og slett kilehæl er skikkelig stygt :/

Jeg syns pumps er veldig fint på andre,men jeg har faktisk ikke et eneste par selv. Kanskje fordi jeg ofte syns hælene ser for høye ut. Jeg er ikke flink til å gå på høye hæler.

Må se om jeg finner noen som er litt lave :o) Skal titte på linkene :o)

Gjest togli

Jeg syns pumps er veldig fint på andre,men jeg har faktisk ikke et eneste par selv. Kanskje fordi jeg ofte syns hælene ser for høye ut. Jeg er ikke flink til å gå på høye hæler.

Ta en titt så finner du nok noe du liker :)

''Jeg syns rett og slett kilehæl er skikkelig stygt :/''

JA!!!! Det er grusomt! Endelig noen som er enige med meg! :o)

candyqueen_83

''Jeg syns rett og slett kilehæl er skikkelig stygt :/''

JA!!!! Det er grusomt! Endelig noen som er enige med meg! :o)

Det er jo så utrolig mye av det i butikkene, så må utvilsomt være populært. Men det hjelper ikke når det ikke ser ut :o) Men jeg har nok en annen smak enn mange andre her inne. Haha. Når folk legger ut linker til sko og klær her får jeg nesten sjokk. Hehe.

Jeg kan godt være den første til å kalle meg litt kjedelig i klesveien da. Det gjør meg ingenting :o)

Det er jo så utrolig mye av det i butikkene, så må utvilsomt være populært. Men det hjelper ikke når det ikke ser ut :o) Men jeg har nok en annen smak enn mange andre her inne. Haha. Når folk legger ut linker til sko og klær her får jeg nesten sjokk. Hehe.

Jeg kan godt være den første til å kalle meg litt kjedelig i klesveien da. Det gjør meg ingenting :o)

''Jeg kan godt være den første til å kalle meg litt kjedelig i klesveien da. Det gjør meg ingenting :o)''

*stiller seg ved siden av candyqueen_83* Da er vi nok to. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...