candyqueen_83 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Skrevet 15. mai 2011 ''Jeg kan godt være den første til å kalle meg litt kjedelig i klesveien da. Det gjør meg ingenting )'' *stiller seg ved siden av candyqueen_83* Da er vi nok to. ) ;O)) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Hmm.. Kommer litt ann på gråfargen syns jeg. Er den lik kjolen ville jeg heller tatt sort. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Skrevet 15. mai 2011 Hmm.. Kommer litt ann på gråfargen syns jeg. Er den lik kjolen ville jeg heller tatt sort. Blir det ikke litt oppstykket med svart? Jeg vet ikke om det er samme farge, for jeg har ikke kjøpt boleroen enda. Hehe. Jeg har bare svart fra før, men tror kanskje det blir bedre med grå. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Blir det ikke litt oppstykket med svart? Jeg vet ikke om det er samme farge, for jeg har ikke kjøpt boleroen enda. Hehe. Jeg har bare svart fra før, men tror kanskje det blir bedre med grå. Hver sin smak. Jeg er bare redd at det enten blir veldig kjedelig med samme gråfarge, eller at det vil se rotete ut med tre farger, om du i tilegg skal ha litt bling. Men vondt å uttale seg når jeg ikke har sett antrekket. Håper du får en fin dag da, og at vi ikke fryser ihjel... Jeg skal lys(kort) kjole, med tynne strømpebukser til..Brrr.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.