Gå til innhold

Naturiststrand og ståpikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

Når ble ståpikk flaut? Du får legge deg på den om den står opp. Det er normalt og går nok over når du får tilbragt litt tid der.

Det må da vel være flaut med ståpikk når alle kan se det?? Nå er ikke jeg mann da, men jeg vil tro de fleste menn ville syntes det scenariet var pinlig?

Gjest togli

Regner med at fyren ikke har tenkt til å spasere rundt med den i giv akt :)

Men se for deg at han går bortover stranda og få ståpikk...skal han da bare hive seg ned på bakken på magen og late som han lukter på blomstene eller studerer insekter på bakken??

Men se for deg at han går bortover stranda og få ståpikk...skal han da bare hive seg ned på bakken på magen og late som han lukter på blomstene eller studerer insekter på bakken??

Ja, alternativt grave seg ned hehe. Jeg har aldri vært på nudiststrand, men kan ikke se for meg at ståpikk er et ukjent fenomen der :)

Annonse

Gjest togli

Ja, alternativt grave seg ned hehe. Jeg har aldri vært på nudiststrand, men kan ikke se for meg at ståpikk er et ukjent fenomen der :)

De har sikkert laga passende hull i bakken her og der - sånn at det er lettvint å bare sikte seg inn og kaste seg ned på bakken uten å brekke jr :P

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg er ganske enig med deg: Det ville vært flaut.

Ja, det ville være enormt flaut om du fikk tenning på en naturiststrand. For da hadde jeg alvorlig lurt på hvilken legning du hadde. Tenner du på sandkorn? Eller bølger?

Tro meg, det er absolutt ikke noe seksuelt med en naturiststrand. Ikke noe er så avtennende som å se alt, hele tiden. Spesielt siden faktoren av høy alder, rynker og løs, hengende hud er meget dominerende.

Det må da vel være flaut med ståpikk når alle kan se det?? Nå er ikke jeg mann da, men jeg vil tro de fleste menn ville syntes det scenariet var pinlig?

Det kan da umulig være vanskeligere å sjule enn å holde et badehåndkle hengende over armen (foran magen)?

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Så du denne britiske idioten på tur? Serien gikk på NRK nå nylig. Vel, hans dårlige kompiser sendte ham naturligvis på nudiststrand i Brasil, og der hang det plakater om hva man skulle gjøre i slike situasjoner: Man skulle gå ut i sjøen og stå der til det roet seg.

Så hvis du er på en nudiststrand og ser en fyr stå i vannet vet du hvorfor. :)

Men som idioten raskt kunne konkludere: De som får ereksjon av det som rusla rundt på den stranda må være rimelig skada, og et par av solbaderne mistenkte han for å være betalt for å være der der nettopp for å hindre at folk skulle få ereksjon. ;)

Jeg tror ikke dette er noe stort problem om det så kun var fotomodeller som tusla rundt på stranda. Det er jo ikke en seksuell setting, noe heller ikke vanlige badestrender er. Det er masse lekre damer på normale strender, men jeg har i hvert fall aldri fått ereksjon av dem.

Tror faktisk ikke vi menn er så enkle at vi får ereksjon bare vi ser en pen dame. Heldigvis, må man vel som mann ha lov til å si. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...