Gå til innhold

Naturiststrand og ståpikk

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Så du denne britiske idioten på tur? Serien gikk på NRK nå nylig. Vel, hans dårlige kompiser sendte ham naturligvis på nudiststrand i Brasil, og der hang det plakater om hva man skulle gjøre i slike situasjoner: Man skulle gå ut i sjøen og stå der til det roet seg.

Så hvis du er på en nudiststrand og ser en fyr stå i vannet vet du hvorfor. :)

Men som idioten raskt kunne konkludere: De som får ereksjon av det som rusla rundt på den stranda må være rimelig skada, og et par av solbaderne mistenkte han for å være betalt for å være der der nettopp for å hindre at folk skulle få ereksjon. ;)

Jeg tror ikke dette er noe stort problem om det så kun var fotomodeller som tusla rundt på stranda. Det er jo ikke en seksuell setting, noe heller ikke vanlige badestrender er. Det er masse lekre damer på normale strender, men jeg har i hvert fall aldri fått ereksjon av dem.

Tror faktisk ikke vi menn er så enkle at vi får ereksjon bare vi ser en pen dame. Heldigvis, må man vel som mann ha lov til å si. :)

Hehe, virker som et program jeg burde få med meg ;))

Jeg tror heller ikke menn flest er så "enkle" at de får ståpikk i en slik setting, men siden trådstarter antydet at det kunne bli et problem, så måtte jeg jo bidra med litt mulig hjelp ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Det kan da umulig være vanskeligere å sjule enn å holde et badehåndkle hengende over armen (foran magen)?

Med vennlig hilsen

Kommer kanskje an på størrelsen? (på både håndkleet og p.....)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, virker som et program jeg burde få med meg ;))

Jeg tror heller ikke menn flest er så "enkle" at de får ståpikk i en slik setting, men siden trådstarter antydet at det kunne bli et problem, så måtte jeg jo bidra med litt mulig hjelp ;)

Trådstarter er sikkert ung, og når vi er unge er vi livredde for å få ereksjon i de mest utrolige settinger. Det er for øvrig ikke uten grunn. Vi får det i de mest utrolige settinger. :o

Gjest togli
Skrevet

Trådstarter er sikkert ung, og når vi er unge er vi livredde for å få ereksjon i de mest utrolige settinger. Det er for øvrig ikke uten grunn. Vi får det i de mest utrolige settinger. :o

Hehe, ja, det er slett ingen spøk å være tenåring og proppfull av hormoner ;)

Gjest vil ha noe sprekt
Skrevet

Så du denne britiske idioten på tur? Serien gikk på NRK nå nylig. Vel, hans dårlige kompiser sendte ham naturligvis på nudiststrand i Brasil, og der hang det plakater om hva man skulle gjøre i slike situasjoner: Man skulle gå ut i sjøen og stå der til det roet seg.

Så hvis du er på en nudiststrand og ser en fyr stå i vannet vet du hvorfor. :)

Men som idioten raskt kunne konkludere: De som får ereksjon av det som rusla rundt på den stranda må være rimelig skada, og et par av solbaderne mistenkte han for å være betalt for å være der der nettopp for å hindre at folk skulle få ereksjon. ;)

Jeg tror ikke dette er noe stort problem om det så kun var fotomodeller som tusla rundt på stranda. Det er jo ikke en seksuell setting, noe heller ikke vanlige badestrender er. Det er masse lekre damer på normale strender, men jeg har i hvert fall aldri fått ereksjon av dem.

Tror faktisk ikke vi menn er så enkle at vi får ereksjon bare vi ser en pen dame. Heldigvis, må man vel som mann ha lov til å si. :)

''Men som idioten raskt kunne konkludere: De som får ereksjon av det som rusla rundt på den stranda må være rimelig skada, og et par av solbaderne mistenkte han for å være betalt for å være der der nettopp for å hindre at folk skulle få ereksjon. ;)''

hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...