morsan Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Takk, skal saumfare frysedisken her i indre enfold Vi bruker også grønnsaker oppi, og ettersom jeg ikke har røtter i Nord-Trøndelag er jeg heller ikke vant med skjenning eller hva det heter for noe. Vi bruker vanlig flatbrød, eventuelt loff og smør. :-) Min mormor serverte alltid hjemmelaget ingefærøl til, men det rekker du uannsett ikke før 17. mai nå. :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Vi bruker også grønnsaker oppi, og ettersom jeg ikke har røtter i Nord-Trøndelag er jeg heller ikke vant med skjenning eller hva det heter for noe. Vi bruker vanlig flatbrød, eventuelt loff og smør. :-) Min mormor serverte alltid hjemmelaget ingefærøl til, men det rekker du uannsett ikke før 17. mai nå. :-) Hehe, jeg blei også litt skeptisk til denne 'skjenningen', men et interessant fenomen! Satser på "vanlig" flatbrød eller loff. Hjemmelaga ingefærøl høres godt ut, men rekker nok ikke det, nei Ha en fortreffelig nasjonaldag :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Hehe, jeg blei også litt skeptisk til denne 'skjenningen', men et interessant fenomen! Satser på "vanlig" flatbrød eller loff. Hjemmelaga ingefærøl høres godt ut, men rekker nok ikke det, nei Ha en fortreffelig nasjonaldag :-) Takk i lige måde :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.