Gå til innhold

Trenger mat-tips til 17. mai

Anbefalte innlegg

Takk, skal saumfare frysedisken her i indre enfold :)

Vi bruker også grønnsaker oppi, og ettersom jeg ikke har røtter i Nord-Trøndelag er jeg heller ikke vant med skjenning eller hva det heter for noe. Vi bruker vanlig flatbrød, eventuelt loff og smør. :-)

Min mormor serverte alltid hjemmelaget ingefærøl til, men det rekker du uannsett ikke før 17. mai nå. :-)

Fortsetter under...

Vi bruker også grønnsaker oppi, og ettersom jeg ikke har røtter i Nord-Trøndelag er jeg heller ikke vant med skjenning eller hva det heter for noe. Vi bruker vanlig flatbrød, eventuelt loff og smør. :-)

Min mormor serverte alltid hjemmelaget ingefærøl til, men det rekker du uannsett ikke før 17. mai nå. :-)

Hehe, jeg blei også litt skeptisk til denne 'skjenningen', men et interessant fenomen! Satser på "vanlig" flatbrød eller loff. Hjemmelaga ingefærøl høres godt ut, men rekker nok ikke det, nei ;)

Ha en fortreffelig nasjonaldag :-)

Hehe, jeg blei også litt skeptisk til denne 'skjenningen', men et interessant fenomen! Satser på "vanlig" flatbrød eller loff. Hjemmelaga ingefærøl høres godt ut, men rekker nok ikke det, nei ;)

Ha en fortreffelig nasjonaldag :-)

Takk i lige måde :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...