Gå til innhold

Alle Frp-kommuner har maks-skatt

Anbefalte innlegg

Gjest grublendeikveld

At ting ikke går som planlagt i løpet av alle årene man sitter i en regjering, spesielt ikke i en finanskrise, - da er det ikke merkelig at man finner 88 såkalte "løftebrudd".

Det er noe helt annet når SAMTLIGE Frp-kommuner trosser noe som liksom skal være deres fanesak - skattekutt.

I tillegg kan man jo se hvordan det står til med Frp kommunene:

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7631093

Ok, så alt det andre lover, og ikke holder, det finnes det gode grunner for? Hele 88 gode grunner for?

Fortsetter under...

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

61

• megler Smekk

13

• ShitDiddelyDo

9

• tusseline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det interessante er at Frp dessverre(?) tiltrekker seg folk som ikke har så mye å fare med... folk som ikke har så godt utvikla refleksjonsevner osv. Ser dette godt blant mine venner... Jeg blir nesten flau på enkeltes vegne.... Må legge til at jeg også har ganske oppegående venner som stemmer Frp, men de er det få av ;)

Totalt sett er jo dette synd for partiet, for jeg tror de kunne greid å få til noe bra bare de endra på enkelte ting...

''Det interessante er at Frp dessverre(?) tiltrekker seg folk som ikke har så mye å fare med... folk som ikke har så godt utvikla refleksjonsevner osv. Ser dette godt blant mine venner... Jeg blir nesten flau på enkeltes vegne.... Må legge til at jeg også har ganske oppegående venner som stemmer Frp, men de er det få av ;)

Totalt sett er jo dette synd for partiet, for jeg tror de kunne greid å få til noe bra bare de endra på enkelte ting...''

Får håpe de "mindre begavede" vennene dine ikke er her inne og leser dette. Du er jo ganske lett gjenkjennelig for dem vil jeg tro, både ut i fra det du har fortalt om deg selv, eksen og faren din. Du er vel klar over at mer og mindre begavede personer finnes i alle partier, så det er i så fall synd for alle partier på lik linje. Jeg kjenner bl.a. veldig mange utrolig naive sosialister.

Gjest togli

''Det interessante er at Frp dessverre(?) tiltrekker seg folk som ikke har så mye å fare med... folk som ikke har så godt utvikla refleksjonsevner osv. Ser dette godt blant mine venner... Jeg blir nesten flau på enkeltes vegne.... Må legge til at jeg også har ganske oppegående venner som stemmer Frp, men de er det få av ;)

Totalt sett er jo dette synd for partiet, for jeg tror de kunne greid å få til noe bra bare de endra på enkelte ting...''

Får håpe de "mindre begavede" vennene dine ikke er her inne og leser dette. Du er jo ganske lett gjenkjennelig for dem vil jeg tro, både ut i fra det du har fortalt om deg selv, eksen og faren din. Du er vel klar over at mer og mindre begavede personer finnes i alle partier, så det er i så fall synd for alle partier på lik linje. Jeg kjenner bl.a. veldig mange utrolig naive sosialister.

De vennene er ikke av mine nærmeste venner som vet så mye om meg, da jeg har venner over hele landet, også venner jeg ikke har sett på flere år og bare prater med iblant på nettet. Dessuten regner de nok med at de stiller i kategorien "oppegående" venner av meg som også stemmer Frp ;)

Det er merkelig at det ikke er lov å skrive slik jeg skrev det? Alle vet at Frp sliter med at mange "outsidere" stemmer på dem, men det betyr ikke at alle Frp'ere er outsidere (og det skrev jeg også).

De vennene er ikke av mine nærmeste venner som vet så mye om meg, da jeg har venner over hele landet, også venner jeg ikke har sett på flere år og bare prater med iblant på nettet. Dessuten regner de nok med at de stiller i kategorien "oppegående" venner av meg som også stemmer Frp ;)

Det er merkelig at det ikke er lov å skrive slik jeg skrev det? Alle vet at Frp sliter med at mange "outsidere" stemmer på dem, men det betyr ikke at alle Frp'ere er outsidere (og det skrev jeg også).

''Alle vet at Frp sliter med at mange "outsidere" stemmer på dem,''

De "sliter" vel strengt tatt ikke med det; tvert i mot, de blomstrer jo nettopp derfor. :-)

Med vennlig hilsen

Annonse

ShitDiddelyDo

Alle har jo sett det du skriver. Jeg kjenner også sånne. De kan ingenting om noe, men mener sterkt om alt. Typiske FRP-ere.

Det er ikke mange år siden denne typen mennesker også representerte FRP på skjermen så fort Carl I Hagen ikke selv hadde tid til å stille opp. Det var en uhyre interessant bråte mennesker med klare symptomer på innavl som sto fram i rampelyset i CIH's fravær.

Nå har de til en viss grad ryddet opp blant de verste, og innavlsfolket er byttet ut med sinte folk som går til samme frisør som Quistling.

Gjest togli

Alle har jo sett det du skriver. Jeg kjenner også sånne. De kan ingenting om noe, men mener sterkt om alt. Typiske FRP-ere.

Det er ikke mange år siden denne typen mennesker også representerte FRP på skjermen så fort Carl I Hagen ikke selv hadde tid til å stille opp. Det var en uhyre interessant bråte mennesker med klare symptomer på innavl som sto fram i rampelyset i CIH's fravær.

Nå har de til en viss grad ryddet opp blant de verste, og innavlsfolket er byttet ut med sinte folk som går til samme frisør som Quistling.

Du er modig! :P

Gjest Nord og ned.

Shitten er tilbake i sedvanlig modus. Det er motstanderes utseende, sosiale og økonomiske status, IQ, gener(innavl, den var faktisk ny), øknonomi etc.etc som skal drites ut igjen.

Og sikkert som vanlig: Så fort noen ymter frempå med hviklet primitivt kryp du selv er, som så til de grader mangler saklige argumenter, kommer benektelsen på alt du har skrevet prompte.

Lenge siden du har postet den festlige tegningen din forresten. Bildet jeg postet av deg og bilen din ble desverre sensurert av webmaster

ShitDiddelyDo

Nei, ikke modig. Jeg bryr meg bare ikke en tuddel om hva den faste banden av halvmongoloide FRP-ere her inne skriver til meg. :)

De er jo enestående eksempler på det vi skriver.

Men det er rart ingen har dratt fram sleiken til Tybring-Gjedde. Den er jo .. ja, ikke på moten lenger, og de fleste folk skjønner at det er like lurt å klippe seg sånn som å kalle unga sine Vidkun. :)

Gjest Nord og ned.

Modig? vel, en shit har sjelden noe å tape. Men modig vil jeg ikke kalle en mislykket fjott som reiser på horerbarer i Thailand og på fotballpuber for å omgåes med freppere han siden kan få lov til å hate, og siden bare skriver av seg gørra si til tredjepersoner i et anonymt forum.

Ei feig lus passer bedre.

Gjest togli

Nei, ikke modig. Jeg bryr meg bare ikke en tuddel om hva den faste banden av halvmongoloide FRP-ere her inne skriver til meg. :)

Men det er rart ingen har dratt fram sleiken til Tybring-Gjedde. Den er jo .. ja, ikke på moten lenger, og de fleste folk skjønner at det er like lurt å klippe seg sånn som å kalle unga sine Vidkun. :)

*hostekule*

:DD

Gjest togli

Modig? vel, en shit har sjelden noe å tape. Men modig vil jeg ikke kalle en mislykket fjott som reiser på horerbarer i Thailand og på fotballpuber for å omgåes med freppere han siden kan få lov til å hate, og siden bare skriver av seg gørra si til tredjepersoner i et anonymt forum.

Ei feig lus passer bedre.

Helt siden du begynte å vanke her inne har jeg lurt på hva "frepper" egentlig betyr?? Aldri hørt det uttrykket før, men nå ser jeg det daglig i dine innlegg og finner ikke helt ut av det. Regner med det ikke er noe flatterende greier, men skulle gjerne hatt klarhet i det slik at jeg får sove i natt ;)

Annonse

Helt siden du begynte å vanke her inne har jeg lurt på hva "frepper" egentlig betyr?? Aldri hørt det uttrykket før, men nå ser jeg det daglig i dine innlegg og finner ikke helt ut av det. Regner med det ikke er noe flatterende greier, men skulle gjerne hatt klarhet i det slik at jeg får sove i natt ;)

FrP'er... Har jeg da gått ut fra at det menes...

Gjest Nord og ned.

Jaha, mongoloide brukes som et nedsettende skjellsord...

Holdningene til dem begynte å endres alt på 50-tallet, og med serier som Tangerudbakken trodde jeg det var slutt på de tider en gang for alle

Men fra en skadet dobbelmoralsk shit, må man vel regne med at vanlig anstendighet ikke inngår som en del av livet.

Gjest Nord og ned.

Det er et moderat mye brukt ord som motstanderne bruker om en som man tror stemmer Frp.

megler Smekk

''Det var en uhyre interessant bråte mennesker med klare symptomer på innavl''

Er det bare freppere man har lov til å beskrive slik, eller er det også OK å snakke slik om, fex., totninger eller pakistanere?

''Det var en uhyre interessant bråte mennesker med klare symptomer på innavl''

Er det bare freppere man har lov til å beskrive slik, eller er det også OK å snakke slik om, fex., totninger eller pakistanere?

Det er og blir forskjell på politiske partier (hvor man selv frivillig melder seg inn), og en folkegruppe man er født i.

Det gjelder selvsagt for alle politiske partier, og ikke bare Frp.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...