Gå til innhold

Alle Frp-kommuner har maks-skatt

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Tror ordet "frepper" er et resultat av manglende norskkunnskaper hos FRP-ere. Det er enklere å skrive "frepper" enn "fremskritspartiet". Derfor slangen.

Men det kan være jeg har misforstått da alle horebarene jeg frekventerer har resultert i syfilis som har spredt seg til hjernen.

*fniselatterhikst* :)))

Fortsetter under...

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

61

• megler Smekk

13

• ShitDiddelyDo

9

• tusseline

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Tror ordet "frepper" er et resultat av manglende norskkunnskaper hos FRP-ere. Det er enklere å skrive "frepper" enn "fremskritspartiet". Derfor slangen.

Men det kan være jeg har misforstått da alle horebarene jeg frekventerer har resultert i syfilis som har spredt seg til hjernen.

Forresten er det ganske snodig å se hva damene her inne tåler av uttalelser fra deg ;) Hadde jeg hatt ut av meg bare en brøkdel av det du har hatt ut av deg i denne tråden, så hadde sharialoven trolig blitt igangsatt ganske kjapt ;)

Akkurat ja. Hvorfor er det da værre å kritisere muslimer enn å kritisere Frp'ere??

Fordi:

1) "Muslim" og "kristne" er begreper som sier fint lite om hva folk tror på, om de overhodet tror på noe som helst, og sier enda mindre om handling (ettersom de fleste er rimelig "ubevisst" når de blir døpt, for eksempel). Muslim/kristen/jøde kan være alt fra "kjemper for Menneskerettighetene" til "fundamentalist". Felles for muslimer/jøder/kristne er at de tror på Abrahams Gud, osv.,

2) Medlemskap av et politisk parti innebærer selvsagt støtte for et bestemt politisk syn, og tilhørende politikk.

Gjest lotusen

Fordi:

1) "Muslim" og "kristne" er begreper som sier fint lite om hva folk tror på, om de overhodet tror på noe som helst, og sier enda mindre om handling (ettersom de fleste er rimelig "ubevisst" når de blir døpt, for eksempel). Muslim/kristen/jøde kan være alt fra "kjemper for Menneskerettighetene" til "fundamentalist". Felles for muslimer/jøder/kristne er at de tror på Abrahams Gud, osv.,

2) Medlemskap av et politisk parti innebærer selvsagt støtte for et bestemt politisk syn, og tilhørende politikk.

Ikke enig. Muslimer tror på Allah

Kristne tror på Gud. Eller hva?

Ikke enig. Muslimer tror på Allah

Kristne tror på Gud. Eller hva?

Det blir som å si at kristne i Storbritannia tror på "God", og ikke "Gud".

Allah er arabisk for Gud. Det er samme gud, Adam og Eva, skapelsesberetning, muslimene har Jesus som profet, osv.

ShitDiddelyDo

Forresten er det ganske snodig å se hva damene her inne tåler av uttalelser fra deg ;) Hadde jeg hatt ut av meg bare en brøkdel av det du har hatt ut av deg i denne tråden, så hadde sharialoven trolig blitt igangsatt ganske kjapt ;)

Ja, men det hadde også vært fortjent. Du er dame. Jeg er mann.

Når det er sagt angret jeg litt på bruken av ordet mongoloid, men jeg hadde veldig dårlig tid før biffen var ferdig og Liverpool spilte sin siste hjemmekamp denne sesongen, og da går fingra raskere enn min antibiotikatrengende hjerne, men det var urettferdig å trekke mennesker som ikke har vært så heldige fra naturens side ned på dette nivået.

Annonse

Gjest togli

Når det er sagt angret jeg litt på bruken av ordet mongoloid, men jeg hadde veldig dårlig tid før biffen var ferdig og Liverpool spilte sin siste hjemmekamp denne sesongen, og da går fingra raskere enn min antibiotikatrengende hjerne, men det var urettferdig å trekke mennesker som ikke har vært så heldige fra naturens side ned på dette nivået.

Hehe, du er en go'gutt du SDD. Trenger ikke si mer enn det ;)

Dårlig tid før kampen og dårlig humør etter...?

;-)

Gjest regnbow

''Du skal alltid finne noe å kritisere Frp for. Hadde de satt ned den kommunale skatten hadde det vært galt DET også. Er det ikke bra de prioriterer velferd da?''

Nå er det neppe velferd de prioriterer, men poenget her er selvsagt at de lover én ting, og samtlige av dem gjør noe helt annet.

''Det er forøvrig INGEN kommuner som har benyttet seg av denne muligheten i dag. Faktisk har ALLE kommuner har hatt maksskatt siden 1979.''

Jepp, men de andre står ikke og lover at de skal kutte skatter.

Med vennlig hilsen

Nei, de lover feks at de skal avskaffe fattigdommmen i Norge. Skammelig!

Nei, de lover feks at de skal avskaffe fattigdommmen i Norge. Skammelig!

Ja, ingen har påstått at alle andre politiske partier alltid holder alt de lover. Til deres forsvar skal det dog sies at Norge kom seg bedre gjennom finanskrisen enn omtrent alle andre.

Med vennlig hilsen

Gjest regnbow

Ja, ingen har påstått at alle andre politiske partier alltid holder alt de lover. Til deres forsvar skal det dog sies at Norge kom seg bedre gjennom finanskrisen enn omtrent alle andre.

Med vennlig hilsen

Og de fattige er fortsatt fattige og antallet øker.

Og de fattige er fortsatt fattige og antallet øker.

Ja, og det er en genuin og seriøs kritikk av regjeringen (som jeg skriver under på), men så lenge folk bruker tiden på hysteriske innlegg om at det blir "120% folk med brunfarge i ansiktet i Oslo i år 2517" så blir fokus på hysteriet, og ikke genuine problemstillinger som fattigdommen, dessverre.

Vil du gjøre noe med fattigdommen så må du sørge for å holde Frp borte fra makten.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest DOLine

Ja, og det er en genuin og seriøs kritikk av regjeringen (som jeg skriver under på), men så lenge folk bruker tiden på hysteriske innlegg om at det blir "120% folk med brunfarge i ansiktet i Oslo i år 2517" så blir fokus på hysteriet, og ikke genuine problemstillinger som fattigdommen, dessverre.

Vil du gjøre noe med fattigdommen så må du sørge for å holde Frp borte fra makten.

Med vennlig hilsen

Bare så synd det har blitt flere fattige med den rød-grønne regjeringen.

2008: "Fersk statistikk fra SSB viser at Norge fikk 10.000 flere fattige det første året med rødgrønn regjering."

http://www.aftenbladet.no/innenriks/politikk/article636821.ece

2010: "Rødgrønn politikk gir enda flere fattige"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...