Gå til innhold

intense smerter mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, det var interessant, men å stikke nåler i han tror ikke jeg jeg får lov til.. Fotsoneterapi, hmm..kan en vanlig fotmassasje gjøre susen mon tro?

Tror det kommer ut både avføring og luft, så det er nok forhåpentligvis bare snakk om luftsmerter som ble litt intenst igår..

Nei, du bør nok ha noen forkunnskaper for å stikke nåler :)

Fotmassasje kan hjelpe, men du kan jo fokusere på å følge tykktarmssonene. Disse finner du ved å google de - regner jeg med :)

He, he - nei, det er vel flere som har det slik.

Til info så er normal avføring brun av farge og lager en "fin" pølse i doskåla.

Knis, sånn er aldri min ;o)

Dattera mi som er sykepleier forteller at når folk kommer og drar henne til side for å spørre om noe så gjelder det alltid avføringsproblemer og det er uansett alder. Så når man sier at gamle folk snakker om det så er det fordi de er blitt så gamle at de blåser i hva folk tenker, mens unge folk synes det er flaut å snakke om. Hehe, hun ler så fælt av det.

Knis, sånn er aldri min ;o)

Dattera mi som er sykepleier forteller at når folk kommer og drar henne til side for å spørre om noe så gjelder det alltid avføringsproblemer og det er uansett alder. Så når man sier at gamle folk snakker om det så er det fordi de er blitt så gamle at de blåser i hva folk tenker, mens unge folk synes det er flaut å snakke om. Hehe, hun ler så fælt av det.

He, he - bæsj er alltid spennende, uansett alder ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...