Håpløst liv Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Jeg holder på å slanke meg. Jeg har hatt en veldig fin nedgang, men de siste dagene har det går rett opp. Det er umulig at disse kiloene kan komme av at jeg spiser for mye. Kan det være endring i væskebalansen eller vekta som er unøyaktig ? 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 det kan være vann i kroppen du har mistet i begynnelsen. det pleier å gå fort av. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Det er umulig å svare på dette med mindre du forklarer inngående om hvordan du gjør det-, hvordan du har gjort det-, og hva du veier. 0 Siter
Gjest er vel mensen tenker jeg. Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Du skal sikkert ha mensen snart. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Mensen i anmarsj gir ofte midlertidig vektoppgang. Likeledes dersom du har spist salt mat. Da holdes mye væske tilbake i kroppen. 0 Siter
Gjest lurer på det meste Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Salt, sukker og mensen er ofte problemet. Det kan også være tid på døgnet for veiing. Mange får mye vann i kroppen utover dagen. Vekta kan være defekt eller batteriet i den dårlig. Sjekk vekta med noe du vet hvor mye veier. 5 kg poteter el. Sjekk flere ganger og se om resultatet blir likt hver gang. Er det avvik bytt batteri. Hvis det ikke hjelper er vekta ødelagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.