Gå til innhold

Hvor får du dine tv-kanaler fra?

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer litt på andre steder
Skrevet

Jeg har selv RiksTV-pakken, bor ikke noe sted med kabel så har jo ikke mange muligheter. Hva med deg? Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
candyqueen_83
Skrevet

Vi har Get, og er egentlig veldig fornøyd.

Skrevet

Har Canal Digital. Kundeservicen dere burde bli døpt Anal Digital. Den er nemlig helt ræva!

Skrevet

Her jeg bor er det heller ikke mulighet for kabel-TV. Jeg har parabol med Canal Digital. Har hatt det veldig lenge, og er i grunnen fornøyd.

Skrevet

Vi har Get, og er egentlig veldig fornøyd.

Lurer litt på get her faktisk.... men har de bliss, og de der andre norske? Sjekket på sidene deres men fant ikke bliss. Er det startpakken du har?

candyqueen_83
Skrevet

Lurer litt på get her faktisk.... men har de bliss, og de der andre norske? Sjekket på sidene deres men fant ikke bliss. Er det startpakken du har?

Ja, vi har bliss. Vi har startpakke via borettslaget og så har vi oppgradert til HD dekoderen. Veldig fornøyd med opptaksfunksjonen på den :o)

Skrevet

Ja, vi har bliss. Vi har startpakke via borettslaget og så har vi oppgradert til HD dekoderen. Veldig fornøyd med opptaksfunksjonen på den :o)

Knallers, da må jeg høre med dem. Takker for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...