Gå til innhold

Knekkebrød man lager selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så poppis og lage egene knekkebrød nå, men er de sunnere enn f.eks Revita?

Og er den ferdigblandingen man kjøper, TORO posen like god som hvis man lager den selv fra bunnen?

Tenkte jeg skulle slutte med brød og heller spise knekkebrød, jeg er på slanker'n nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke hjemmebakte knekkebrød er så godt, men har helt dilla på Ryvita for tiden. :o) De er sunne nok for meg i alle fall og jeg gumler gjerne 3 stk med smør og makrell i tomat med grovkvernet pepper på til frokost. Mmmm....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg visste ikke at det var poppis, men jeg lager knekkebrød. Tror de er sunnere enn Ryvita ettersom de ikke inneholder mel. Men spørs jo hva man legger i sunn da, det finnes jo flere oppfatninger av det :o)

Gjest Guroen
Skrevet

De hjemmelagde er sunnest fordi de ikke inneholder hvetemel.

Ferdig toropakke er nesten like sund som når en lagre dem ferdig fra bunnen. Men i Toropakken er det olje i tillegg, noe som strengt talt ikke er nødvendig mtp all oljen som allerede er i frøene. Sånn sett inneholder Toro sine litt mer kcal. Men det e uansett bare snakk om sunne oljer. Så om man ikke fråtser haugevis, så er de sunne som bare det. Toro eller ei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...