Gå til innhold

Omplasseres - noen interesserte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xbellax

Jeg skjønner ikke hvorfor setter inn bilder med mennesker på jeg. Uansett om de selger hunden eller sofaen.

Bikkja var nydelig da, men blir lenge til det blir stor hund på meg :o)

"Jeg skjønner ikke hvorfor setter inn bilder med mennesker på jeg. Uansett om de selger hunden eller sofaen." Nei kan du begripe det.........

Gjest For å trekke folk til annonsen

For mitt vedkommende så kalles det ikke omplassering hvis det koster penger, da heter det "selges" i min verden :)

For øvrig var det en artig og søt hund, men jeg klarer aldri å skjønne hva de skal ha dem i soffan for.

Gjest For å trekke folk til annonsen

Jeg lurte også på om det kunne være en hund. Men jeg klarer ikke å se hva som er hva på den. Hvor er hodet?

Det er en kinesisk nakenhund :) Han halvligger ved siden av og har hodet sitt lent mot den store, du ser undersiden av hodet liksom på kroppen til den store hunden. Halen til den lille ligger langsmed den halvsittende/liggende kroppen til den lille :)

Annonse

Gjest Hulderen

Det er en kinesisk nakenhund :) Han halvligger ved siden av og har hodet sitt lent mot den store, du ser undersiden av hodet liksom på kroppen til den store hunden. Halen til den lille ligger langsmed den halvsittende/liggende kroppen til den lille :)

Takk, nå ser jeg den.

''Den store eller ddne lille hunden? ;-)''

Morsan da....;)))) Hva er ddne lille hunden?

Det ser ut som en liten nakenhund ligger tett inntil den store. Kanskje den er mer allergivennlig? Uansett er det dårlig reklame for hunden at den allerede er vant til å sitte i sofa'n...

candyqueen_83

Det ser ut som en liten nakenhund ligger tett inntil den store. Kanskje den er mer allergivennlig? Uansett er det dårlig reklame for hunden at den allerede er vant til å sitte i sofa'n...

Hvorfor? 95 % av hundeeiere jeg kjenner har hundene både i sofa og seng. Det er sånn mitt liv med hund er , og flere er som meg.

Hvorfor? 95 % av hundeeiere jeg kjenner har hundene både i sofa og seng. Det er sånn mitt liv med hund er , og flere er som meg.

Jeg personlig ønsker meg en litt mindre hund, og jeg vil gjerne ha den på fanget og i sofaen :-) Men for det første er dette en diger hund, for det andre er det mange som IKKE ønsker å ha hunder (særlig digre hunder) i sofaen. Derfor ville et bilde av hunden på gulvet eller utendørs ikke "skremt" denne kjøpergruppen.

candyqueen_83

Jeg personlig ønsker meg en litt mindre hund, og jeg vil gjerne ha den på fanget og i sofaen :-) Men for det første er dette en diger hund, for det andre er det mange som IKKE ønsker å ha hunder (særlig digre hunder) i sofaen. Derfor ville et bilde av hunden på gulvet eller utendørs ikke "skremt" denne kjøpergruppen.

Men eierne her er tydeligvis vant til at hunden er i sofaen, og vil sikkert også at den skal få fortsette med det :o) Så da er det jo bare bra å skremme bort dem som ikke vil ha hunden i sofaen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...