morsan Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 ''Den store eller ddne lille hunden? ;-)'' Morsan da....))) Hva er ddne lille hunden? Ja, den var jammen vanskelig å forstå! 0 Siter
Mirabell Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Men eierne her er tydeligvis vant til at hunden er i sofaen, og vil sikkert også at den skal få fortsette med det ) Så da er det jo bare bra å skremme bort dem som ikke vil ha hunden i sofaen ) Mener du at selgeren tror at hunden får det bedre om den kommer til et hjem der den får ligge i sofaen? Jeg mener i hvert fall fortsatt at det var et uheldig bilde ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Mener du at selgeren tror at hunden får det bedre om den kommer til et hjem der den får ligge i sofaen? Jeg mener i hvert fall fortsatt at det var et uheldig bilde ;-) Nei, ikke det jeg mente. Jeg syns det var mer uheldig med den dama på bildet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Mener du at selgeren tror at hunden får det bedre om den kommer til et hjem der den får ligge i sofaen? Jeg mener i hvert fall fortsatt at det var et uheldig bilde ;-) Hvis hunden er vant med å ligge i sofaen fra før, er det sikkert enklest om den kommer til et hjem hvor det er noenlunde samme regler... Ville jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.