Gjest segunda Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 De som våger å antyde at jeg lyver om de siste dagers hendelse har gjort meg sint og opprørt. Tårene renner lett om dagen, men jamenn om den religøse, hykleriske megge hidi the scorpion skal få meg til å gråte. Jeg er takknemlig for de varme ordene og omsorgen jeg har fått her. 0 Siter
Gjest det beste er å overse det..... Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Skjønner godt at du er opprørt. Syns i dette tilfellet at vedkommende har gått langt over streken. Tror du bare får prøve å heve deg over det og la være å irritere deg. Føler med deg med alt som har skjedd den siste tiden. Det er jo ofte slik at det virker som alle de triste tingene skjer på en gang, så nå roer det seg forhåpentligvis. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Skjønner godt at du er opprørt. Syns i dette tilfellet at vedkommende har gått langt over streken. Tror du bare får prøve å heve deg over det og la være å irritere deg. Føler med deg med alt som har skjedd den siste tiden. Det er jo ofte slik at det virker som alle de triste tingene skjer på en gang, så nå roer det seg forhåpentligvis. Takk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Ja, jeg ble ordentlig forbanna når jeg leste hva hun skrev. Prøv å legge deg bak deg og ikke tenk mer på hva hidi lirte av seg nå i kveld. 0 Siter
Angustia Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er fortsatt sjokkert etter å ha lest gjennom tråden nedenfor... Sender deg varme klemmer, kjære medmullahinne 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ikke bry deg om sånne fjøsnisser som hidi,er alltid noen tullinger her inne på DOL og hidi er en av dem!! Forøvrig ikke første gangen det menneske kommer med noe useriøst oppgulp. 0 Siter
Gjest prøvde et søk Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Prøv å søk på hva denne personen har skrevet før her inne. En skulle nesten tro det var to personer som brukte samme konto... Sitter på telefonen nå og kan ikke linke, men du er ikke den første som har blitt anklaget for ting som bare fins i hodet på den som svarer. 0 Siter
Gjest enkelte har lette liv Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Kanskje emkeltes liv er en dans på roser, kanskje de har vanskelig for å tro at noen roser faktisk har torner? Mange stikker seg mye her i livet! Klem! 0 Siter
Gjest prøvde et søk Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Prøv å søk på hva denne personen har skrevet før her inne. En skulle nesten tro det var to personer som brukte samme konto... Sitter på telefonen nå og kan ikke linke, men du er ikke den første som har blitt anklaget for ting som bare fins i hodet på den som svarer. denne for eksempel... http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3800594 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Huff.. hev deg over sånt oppgulp. Håper det går bra med deg etter alt du har vært i gjennom. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Huff, jeg synes virkelig den forrige tråden din var så grusom og fæl at jeg ikke har ord. Samtidig skal du huske på hvem som skrev det, og som også var den eneste som gjorde det. Vi har tidligere sett at hun har store problemer med å oppføre seg normalt innimellom. Du ser at du har majorteten her inne på din side, så jeg håper du klarer å legge idiotiske menneskers sure oppstøt til side, og ta vare på de gode ordene til mennesker som vil deg vel. Klem:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Kanskje emkeltes liv er en dans på roser, kanskje de har vanskelig for å tro at noen roser faktisk har torner? Mange stikker seg mye her i livet! Klem! Jeg tror ikke at livet til en person som oppfører seg på den måten vi har sett under her, er noen dans på roser i det hele tatt... Det må ligge ting til grunn for at noen kan oppføre seg på en slik måte... 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Prøv å søk på hva denne personen har skrevet før her inne. En skulle nesten tro det var to personer som brukte samme konto... Sitter på telefonen nå og kan ikke linke, men du er ikke den første som har blitt anklaget for ting som bare fins i hodet på den som svarer. Ja, det har blitt kommenter tidligere også, visse hentyder til at hun av og til bør legge bort flaska - men det er virkelig to personligheter som varer her inne... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Har aldri tenkt tanken at noen lyver om sånt, ei heller du. Skjønner godt at du ble sint. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det har blitt kommenter tidligere også, visse hentyder til at hun av og til bør legge bort flaska - men det er virkelig to personligheter som varer her inne... '' men det er virkelig to personligheter som varer her inne... '' I årenes løp har vi jo dessverre sett akkurat det, to vidt forskjellige personligheter, for det har dessverre vært mange episoder opp igjennom. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ikke bry deg om henne. Kanskje er dette hennes måte a få oppmerksomhet på? 0 Siter
Gjest enkelte har lette liv Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg tror ikke at livet til en person som oppfører seg på den måten vi har sett under her, er noen dans på roser i det hele tatt... Det må ligge ting til grunn for at noen kan oppføre seg på en slik måte... Det er sant! Men forstår ikke behovet for å gjøre andre vondt, finnes ikke uskyldninger for det. Eller...hvem vet? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er fortsatt sjokkert etter å ha lest gjennom tråden nedenfor... Sender deg varme klemmer, kjære medmullahinne Tusen takk mullahsøster;-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Huff, jeg synes virkelig den forrige tråden din var så grusom og fæl at jeg ikke har ord. Samtidig skal du huske på hvem som skrev det, og som også var den eneste som gjorde det. Vi har tidligere sett at hun har store problemer med å oppføre seg normalt innimellom. Du ser at du har majorteten her inne på din side, så jeg håper du klarer å legge idiotiske menneskers sure oppstøt til side, og ta vare på de gode ordene til mennesker som vil deg vel. Klem:-) Det er mye som går meg forbi av det som foregår her inne, men du har rett. Jeg var bare så trøtt og sårbar i går kveld. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det har blitt kommenter tidligere også, visse hentyder til at hun av og til bør legge bort flaska - men det er virkelig to personligheter som varer her inne... Jeg har ikke lagt merke til dette med to personligheter og flaskevenn, men det kan godt hende at det er forklaringen...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.