Gå til innhold

Jeg er sint nå.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lagt merke til dette med to personligheter og flaskevenn, men det kan godt hende at det er forklaringen......

Evt. at noen har sneket seg til nicket hennes? Det var (når jeg tenkte over det i etterkant) alt, altfor langt over en hvilken som helst strek?

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Jeg har ikke fulgt med her de siste dagene, og har ikke fått med meg det som har skjedd med deg og den forrige tråden før nå.

Jeg føler virkelig med deg! Dette må være aldeles for tungt å bære!

Du trenger kreftene dine,ikke kast dem bort på sinne og tristhet over ei som ikke kan oppføre seg, og som ikke fortjener at du ofrer henne en tanke akkurat nå!

Ta vare på deg selv!

Klem!

Gjest segunda

Jeg har ikke fulgt med her de siste dagene, og har ikke fått med meg det som har skjedd med deg og den forrige tråden før nå.

Jeg føler virkelig med deg! Dette må være aldeles for tungt å bære!

Du trenger kreftene dine,ikke kast dem bort på sinne og tristhet over ei som ikke kan oppføre seg, og som ikke fortjener at du ofrer henne en tanke akkurat nå!

Ta vare på deg selv!

Klem!

Takk. Jeg er ikke sint lenger og tenker ikke så mye på dette. Det var bare for mye i går kveld da var jeg trøtt. Det som har skjedd siste to månedene er for mye, og vi som familie hadde for lengst fått for mye.

Det er en person bak det som ble skrevet uansett.

Jo, det er klart det er, men jeg synes det er litt anderledes om det er den samme personen som snakker her inne til vanlig enn hvis det er en som har brukt nicket bare for å lage ufred. Da er det kanskje like mye rettet mot det kjente nicket som mot deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...