Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort fortalt: Vesla mangler pensko. Vi var i skobutikker etter SFO i dag, men de var utsolgt i hennes størrelse. (Ja, jeg var mildt sagt ute i siste liten).

Men kloke dol'ere: Hva passer "best" til en finklole til en 8-åring; splitter nye Converse- sko eller sandaler fra i fjor (de er ganske slitt)?

Får paranoia av dette 17.mai-styret, men setter pris på nasjonaldagen, altså. Hipp, hipp hurra :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364661-nok-et-17mai-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Converse. Med mindre hun får gnagsår.

Ok, da er det tre mot en! Jaja, skoa var dyre de, men ser ikke 100% akseptable ut til penkjole, er jeg redd Men det gjør jo ikke slitte sandaler heller, sukk.(.Nevnte jeg at jeg har et anstrengt forhold til dagen?)

Takk for svar & ha en flott 17.mai :-)

Annonse

Gjest converse!

Min 11-åring skal ha superdollekjole,rosa, med skjørt i flere lag, olajakke og converse-sko. Hun er råfin i det. Fint, men kult.

Pensko i barnetoget har jeg aldri puttet på mine. Og nye , ikke inngåtte, pensko - aldri i verden! Flaks at det var utsolgt, spør du meg :)Gnagsår er det verste som kan skje på17. mai, ødelegger hele dagen. De har til og med gått i joggesko (nye, og relativt rene), og det har mange andre også gjort, har jeg sett.

Gjest liåk

Hvor bor du hen da? Her bruker folk i alle aldre converse til kjole.

Hvor jeg bor er vel irrelevant. Men jeg bor ikke på bygda, men i nærheten av en by som ikke akkurat er kjent for å være satt tilbake i tid :) Jeg ser ikke 30-åringer fly rundt med converse til kjole her. Men de bruker det gjerne til andre ting. Men penkjole og converse ser ikke ut til å være trendy blant andre enn de unge her.

Min 11-åring skal ha superdollekjole,rosa, med skjørt i flere lag, olajakke og converse-sko. Hun er råfin i det. Fint, men kult.

Pensko i barnetoget har jeg aldri puttet på mine. Og nye , ikke inngåtte, pensko - aldri i verden! Flaks at det var utsolgt, spør du meg :)Gnagsår er det verste som kan skje på17. mai, ødelegger hele dagen. De har til og med gått i joggesko (nye, og relativt rene), og det har mange andre også gjort, har jeg sett.

Olajakke, ja! Vi har faktisk ei ny ho enda ikke har brukt, takk for tips :-)

Hvor bor du hen da? Her bruker folk i alle aldre converse til kjole.

''Her bruker folk i alle aldre converse til kjole.''

Virkelig? Huff, jeg har bodd for lenge på bygda... Men det var betryggende å høre, da - Vesla blir "in" i morgen :-) Hipp hipp!

Annonse

''Pensko i barnetoget har jeg aldri puttet på mine. Og nye , ikke inngåtte, pensko - aldri i verden! Flaks at det var utsolgt, spør du meg :)Gnagsår er det verste som kan skje på17. mai, ødelegger hele dagen''

Helt enig! Jeg husker mange 17. mai'er med skikkelig gnagsår, så mitt barn har alltid sluppet pensko i toget, men har prøvd å velge litt mer diskrét sko enn de mest glorete joggeskoene, da.

Converse er bra til kjole ;o)

''Converse er bra til kjole ;o)''

Ja, ho påsto det (svinedyre var de også). Herlighet, veit 8-åringen min meir om mote enn meg?! Huff, jeg begynner å bli gammel og har antakelig bodd for lenge utenfor siviliserte strøk :-/

Kos deg i morgen!

Hvor jeg bor er vel irrelevant. Men jeg bor ikke på bygda, men i nærheten av en by som ikke akkurat er kjent for å være satt tilbake i tid :) Jeg ser ikke 30-åringer fly rundt med converse til kjole her. Men de bruker det gjerne til andre ting. Men penkjole og converse ser ikke ut til å være trendy blant andre enn de unge her.

''Men penkjole og converse ser ikke ut til å være trendy blant andre enn de unge her.''

Herlig, da blir Vesla (8 år) til alt overmål trendy i morgen ;-) Ønsker deg en flott dag!

''Converse er bra til kjole ;o)''

Ja, ho påsto det (svinedyre var de også). Herlighet, veit 8-åringen min meir om mote enn meg?! Huff, jeg begynner å bli gammel og har antakelig bodd for lenge utenfor siviliserte strøk :-/

Kos deg i morgen!

'' Herlighet, veit 8-åringen min meir om mote enn meg?!''

Ikke utenkelig. 10-åringen min har visst mer om mote enn meg i flere år i alle fall. Og sant å si er hun faktisk veldig flink til å kle seg, det har hun alltid vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...