Gjest Jacoba Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ingen tråd etter Farmen-finalen her? :-) Jeg unner Tommy å vinne. Han har fremstått som en knakandes bra kar, fair og arbeidssom. I det hele tatt har årets gjeng vært uvanlig sympatisk, og det har vært så flott å kunne følge med i en reality-serie uten at det har vært fokus på intriger og bitching. Godt å se på solide, flotte folk og. :-) ...med noen få unntak, da ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Nå trodde jeg du hadde glemt unntakene, men jeg synes det var flott at Tommy vant ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Usedvanlig sympatiske!? *hehe* Joda, de fleste var flotte folk, men det var i alle fall 3 stykker der vi jublet høylydt over at gikk ut. ) Tommy var absolutt den rette vinneren! En toppers kar! 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Usedvanlig sympatiske!? *hehe* Joda, de fleste var flotte folk, men det var i alle fall 3 stykker der vi jublet høylydt over at gikk ut. ) Tommy var absolutt den rette vinneren! En toppers kar! Ja, det var som skrevet noen unntak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.