Gå til innhold

Kompensesjon til skuffede brudepiker?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp bare tiaraen du, det er sikkert plenty nok.

Kult. :) Litt sånn småsaker passer bedre med budsjettet enn 3 stk finkjoler til småjenter (uten at jeg egentlig vet hva slikt koster)..Særlig etter at jeg ikke har bryllupsbudsjett lengre,og er tilbake på egen, kjedelige, økonomi..;)

Gjest Hulderen

Jeg tror ikke jeg har råd til å kjøpe kjoler til alle de tre små! :o Er ikke det j***** dyrt? Men litt smykker og småstas kan jeg selvsagt gi vekk :) Prinsessestash er jo kult i en viss alder! :)

Huff, ja, jeg VET de gledet seg, derfor er jeg så lei meg for å skuffe dem :S

Nei, karnevalskjoler er ikke dyrt, det er derfor jeg foreslo det. Så vidt jeg husker, kommer det bare på rundt 100-lappen.

Gjest Hulderen

Hahaha..Jeg hadde ikke tenkt å traumatisere dem i tillegg til å skuffe! :D

Men tusenfryd & godis må jo være saker! Hvertfall for de store! :)

Ikke for å helle malurt i begeret, men å ta med et barn på Tusenfryd koster mer enn å kjøpe en karnevalskjole. Så har du trang økonomi, så er pysj-fest hos deg mye rimligere, og kan også bli en stor opplevelse for dem. Dytt i dem pizza, la dem se en film, og ha på dem sminke, så er de i himmelen.

Ikke for å helle malurt i begeret, men å ta med et barn på Tusenfryd koster mer enn å kjøpe en karnevalskjole. Så har du trang økonomi, så er pysj-fest hos deg mye rimligere, og kan også bli en stor opplevelse for dem. Dytt i dem pizza, la dem se en film, og ha på dem sminke, så er de i himmelen.

Det hørtes også himla gøy ut! Takk! :) Jeg aner ikke hva kjoler koster jeg, men for mitt indre øye så jeg tusenlappene fly..;)

Annonse

Gjest Hulderen

Sier du DET..Da stiller saken seg litt annerledes. Trodde det var dritdyrt! :)

Neida :-) Ta en titt innom lekebutikken eller Standard (i Oslo). En av grunnene til at foreldre kjøper ferdige karnevalsdrakter, er at det er billigere enn å kjøpe stoff og sy selv.

Sier du DET..Da stiller saken seg litt annerledes. Trodde det var dritdyrt! :)

Ta dem på Fretex først, og la dem boltre seg der i brukte kjoler inntil de ansatte melder seg inn i Satanist-bevegelsen, og kaster dere ut!

Eller kjøp på Standard, eller lignende steder. Det er ikke noe som skal bli så dyrt i hvert fall, og du blir superpopulær så lenge du ikke glemer noen av ungene igjen i butikken, eller ansiktsmaler dem med permanent farge!

Med vennlig hilsen

Ta dem på Fretex først, og la dem boltre seg der i brukte kjoler inntil de ansatte melder seg inn i Satanist-bevegelsen, og kaster dere ut!

Eller kjøp på Standard, eller lignende steder. Det er ikke noe som skal bli så dyrt i hvert fall, og du blir superpopulær så lenge du ikke glemer noen av ungene igjen i butikken, eller ansiktsmaler dem med permanent farge!

Med vennlig hilsen

Hehehe! :) God ide..Og jeg skal prøve å ikke glemme igjen noen av dem,uansett hva vi finner på..:D

Neida :-) Ta en titt innom lekebutikken eller Standard (i Oslo). En av grunnene til at foreldre kjøper ferdige karnevalsdrakter, er at det er billigere enn å kjøpe stoff og sy selv.

Her åpner det seg verdner jeg ikke har greie på! ;D Takk! :)

Jeg tror ikke jeg har råd til å kjøpe kjoler til alle de tre små! :o Er ikke det j***** dyrt? Men litt smykker og småstas kan jeg selvsagt gi vekk :) Prinsessestash er jo kult i en viss alder! :)

Huff, ja, jeg VET de gledet seg, derfor er jeg så lei meg for å skuffe dem :S

Hei.

På H&M har de søte små "fe-drakter" til ca 150-200 kr (så ikke så nøye på prisen, men var overrasket over at de hadde slike drakter der). Annet stash som hører til hadde de også, ta en kikk, du kan bli positivt overrasket. :))

Annonse

De yngste er det kanskje litt vanskelig å låne..? De bor litt langt unna, og jeg vet ikke om jeg er tiltrodd overnatting og sånn med helt små (har lite erfaring med veldig små barn) Men, jupp, de store får jeg helt sikkert låne og medbringe på Tusenfryd eller no! :) Supert!

Så får jeg tygge litt på hva jeg skal finne på for 2-3 åringene.

(Det er tre store & tre små, som hadde fått "jobb")

Hva om du har et party med dem alle sammen, men kle-seg-ut, mat og kos, og så hentes de minste hjem om kvelden mens de eldste ovenatter?

De små synes nok det er gøy å være med de større jentene, og de større jentene synes sikkert det er stas å flette/frisere de yngste osv. Og foreldrene til de yngste synes sikkert det er ok at de ikke overnatter når du har ansvaret for så mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...