Gjest DOLine Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 "Ekteparet hørte et spetakkel oppe fra loftet. Det viste seg at en stakkars villsau hadde blitt hengende i tv-kabelen utenfor huset deres i Dirdal i Rogaland." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10085870 Det skjer mye spennende på landet! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ikke noe imot sauer og burde derfor kanskje ikke le, men det bildet var hysterisk. 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ikke noe imot sauer og burde derfor kanskje ikke le, men det bildet var hysterisk. Jeg skal IKKE abonnere på Animal Planet på kabel-TV! :noterer: Med vennlig hilsen 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ikke noe imot sauer og burde derfor kanskje ikke le, men det bildet var hysterisk. Det går ikke an å ikke le av det bildet! Om man så elsket sauer i den grad at man hadde sau som sofadyr og lot dem sove i sengen sin. Sau i tv-kabel 4 meter opp i lufta ER hysterisk morsomt - hjelpe meg! )))))))) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Det går ikke an å ikke le av det bildet! Om man så elsket sauer i den grad at man hadde sau som sofadyr og lot dem sove i sengen sin. Sau i tv-kabel 4 meter opp i lufta ER hysterisk morsomt - hjelpe meg! )))))))) Jeg syns ikke det var spesielt morsomt ( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg skjønner ikke hvordan den væren kom seg opp dit? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg syns ikke det var spesielt morsomt ( Ok, så går det an å ikke le av det bildet, da Jeg klarer ikke å la være å le. Heldigvis tok sauen det pent, i følge eieren. Ristet på hodet og vandret vekk 0 Siter
Sør Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg skjønner ikke hvordan den væren kom seg opp dit? Springsau! ;-) Den andre enden av kabelen er festet på en knaus eller lignende. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Det går ikke an å ikke le av det bildet! Om man så elsket sauer i den grad at man hadde sau som sofadyr og lot dem sove i sengen sin. Sau i tv-kabel 4 meter opp i lufta ER hysterisk morsomt - hjelpe meg! )))))))) Hehe, godt å høre at det er lov til å le litt av fårikålen. Var redd jeg skulle få dyrevernere på nakken. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 En sli overskrift høres konstruert ut, og saken er jo helt utrolig vanvittig.. Får lyst å dra en skikkelig blaut vits - Ikke rart de melder mye dårlig vær på tv'n for tida... :-PPP 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.