Gå til innhold

Fikk sau i tv-kabelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke noe imot sauer og burde derfor kanskje ikke le, men det bildet var hysterisk. :)

Skrevet

Jeg har ikke noe imot sauer og burde derfor kanskje ikke le, men det bildet var hysterisk. :)

Jeg skal IKKE abonnere på Animal Planet på kabel-TV!

:noterer:

Med vennlig hilsen

tzatziki1365380058
Skrevet

Det går ikke an å ikke le av det bildet! Om man så elsket sauer i den grad at man hadde sau som sofadyr og lot dem sove i sengen sin.

Sau i tv-kabel 4 meter opp i lufta ER hysterisk morsomt - hjelpe meg! :)))))))))

candyqueen_83
Skrevet

Det går ikke an å ikke le av det bildet! Om man så elsket sauer i den grad at man hadde sau som sofadyr og lot dem sove i sengen sin.

Sau i tv-kabel 4 meter opp i lufta ER hysterisk morsomt - hjelpe meg! :)))))))))

Jeg syns ikke det var spesielt morsomt :o(

Gjest prust
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan den væren kom seg opp dit?

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg syns ikke det var spesielt morsomt :o(

Ok, så går det an å ikke le av det bildet, da :)

Jeg klarer ikke å la være å le.

Heldigvis tok sauen det pent, i følge eieren. Ristet på hodet og vandret vekk :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan den væren kom seg opp dit?

Springsau! ;-)

Den andre enden av kabelen er festet på en knaus eller lignende.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, godt å høre at det er lov til å le litt av fårikålen. Var redd jeg skulle få dyrevernere på nakken. :)

Gjest Jacoba
Skrevet

En sli overskrift høres konstruert ut, og saken er jo helt utrolig vanvittig.. Får lyst å dra en skikkelig blaut vits - Ikke rart de melder mye dårlig vær på tv'n for tida... :-PPP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...