Gjest Skummelt og lese Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Har fått østrogemtilskuddet Vagifem(vagiatorie) til bruk mot div plager. Iflg legen skulle dette bare virke lokalt. Men skrekk og gru da jeg leser pakningsvedlegget. Synest det virker skummelt, akkurat som østrogen ellers. Av gynekologen ble jeg anbefalt østrogen krem. Er dette bedre og mer lokalt virkende? 0 Siter
elfi Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg bruker dette legemiddelet. Men nå er det slutt ! Fikk også vite at dette skulle ha lokal virkning. 0 Siter
Gjest Skummelt å lese. Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Ja, jeg tror nesten at jeg foretrekker underlivsplager fremfor å sprøyte i meg de greiene. Skal sjekke med gyn ang krem. 0 Siter
Gjest Skummelt å lese Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg bruker dette legemiddelet. Men nå er det slutt ! Fikk også vite at dette skulle ha lokal virkning. Ja, jeg tror nesten at jeg foretrekker underlivsplager, fremfor å sprøyte inn de greiene. Skal sjekke med gyn.ang krem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.