Gjest trenger input Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er skikkelig lei for tiden. Jobber masse og har glemt hvordan man koser seg. Nå prøver jeg å ta meg fri og skal finne på noe å gjøre, men hva gjør man da? Hva gjør du? Da tenker jeg både på ting man gjør i heimen og ellers. Jeg er åpen for det meste. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Jeg synes det er koselig å lage god lunsj til meg selv og nyte den helt alene med en god bok, eller å pusle i hagen. Eller å gå på kafe helt alene og drikke kaffe og lese avisen eller bare se ut vinduet. Gå tur er også fint, helst på litt folketomme steder hvis jeg er stresset, da kobler jeg best av. Eller gå i svømmehallen på tider der det ikke er mye folk. 0 Siter
Gjest where to begin... Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Pusse opp, sykle, ordne pene ting ute og inne, sy, fotpleie, fil og neglelakk, rydde og kaste ting. 0 Siter
Blomstre Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Scrapper/lager kort, leser, ser tv/nedlastede serier, spiller Sims3 på PC eller noe annet på PS3, surfer etter fjas og seriøse tema - utrolig hvor mye (u)nyttig det er å få greie på, sykler en tur, går en tur, går og kikker på senteret, går på kafé og drikker ymse kaffedrikker alene eller med venner, spiser lunsj med venner, går tur rundt tjernet her (med eller uten piknikpledd og termos), drar på fisketur, ordner i hagen, hører på musikk, prøver å lage systemer i fotoalbum/klippe ut artikler fra blader som jeg vil ta vare på og sette i perm etc. Når jeg ser på det jeg har skrevet, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg innimellom kjeder meg... 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Nyt roen, og slapp av. Plei deg selv. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Gå tur. Tren på helsestudio. Lag fotoalbum. Lag kort. Bak. Se en god film. Les en god bok. Skriv brev. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg sørger for å komme meg langt bort fra alt som minner meg om det som er slitsomt, og gjøre noe helt annet. Nå kjenner jeg at jeg trenger et pusterom fra jobbmaset, så jeg skal dra og se denne en av de nærmeste dagene: http://www.tekniskmuseum.no/siste-nytt/ny-utstilling-mind-gap MIn oppskrift er: ro, bort fra det som stresser og alle som maser, få nye impulser. Jeg må ha noen slike pusterom med jevne mellomrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.