Gå til innhold

Botox-mora fikk barnevernet på nakken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle bare mangle, grøss og gru!

Var innom Little Miss Perfect på kanal fem i sted, det er en del av de mødrene der som definitivt ikke er helt i vater heller... Stakkars unger! Skvatt når et par av de ungene dukket opp på skjermen - noe så kunstig. Sminket med et malingsspann og tillærte uttrykk og fakter.. uff, trasig!

Var innom Little Miss Perfect på kanal fem i sted, det er en del av de mødrene der som definitivt ikke er helt i vater heller... Stakkars unger! Skvatt når et par av de ungene dukket opp på skjermen - noe så kunstig. Sminket med et malingsspann og tillærte uttrykk og fakter.. uff, trasig!

''Var innom Little Miss Perfect på kanal fem i sted, det er en del av de mødrene der som definitivt ikke er helt i vater heller..''

Jeg blir like rystet hver gang jeg ser slike programmer og det som går igjen er at jeg har inntrykk av at disse mødrene lever ut sin egen prinsessedrøm gjennom disse stakkars småjentene. For de fleste mødrene er småfeite og mindre pene om jeg skal si min helt ærlige mening...

Ungene er jo så kunstige på scenen at det er til å grine av!

''Jeg vet at hun en dag vil bli en modell, skuespiller eller sangerinne''

Jeg synes den innstillingen er det aller verste. Hva med en framtidsdrøm for ungene om at de skal bli til noe de kan leve av i 40-50 år, ikke bare de fem årene de er unge og på sitt vakreste?

De aller fleste småjenter vil før eller senere føle seg mislykket på grunn av et eller annet, f.eks. i tenårene. Hvis det de får med seg fra foreldrene er at de må tenke (eller fikse) på utseendet slik at de kan bli modeller, er fallhøyden grusomt stor.

Lurer på hvordan de vil se ut som f.eks. 60-åringer, når den tatoverte sminken er litt ute av kurs og innsprøytninger og operasjoner ikke lenger kan stoppe naturens gang...

''Jeg vet at hun en dag vil bli en modell, skuespiller eller sangerinne''

Jeg synes den innstillingen er det aller verste. Hva med en framtidsdrøm for ungene om at de skal bli til noe de kan leve av i 40-50 år, ikke bare de fem årene de er unge og på sitt vakreste?

De aller fleste småjenter vil før eller senere føle seg mislykket på grunn av et eller annet, f.eks. i tenårene. Hvis det de får med seg fra foreldrene er at de må tenke (eller fikse) på utseendet slik at de kan bli modeller, er fallhøyden grusomt stor.

Lurer på hvordan de vil se ut som f.eks. 60-åringer, når den tatoverte sminken er litt ute av kurs og innsprøytninger og operasjoner ikke lenger kan stoppe naturens gang...

Å ha helt bestemte forventninger til hva ens egne unger bør og skal drive med, synes jeg ikke noe om. Har mange ganger tenkt at det må være fælt å vokse opp i en familie hvor foreldrene f.eks. kun synes advokat og lege er "bra nok".

Å ha helt bestemte forventninger til hva ens egne unger bør og skal drive med, synes jeg ikke noe om. Har mange ganger tenkt at det må være fælt å vokse opp i en familie hvor foreldrene f.eks. kun synes advokat og lege er "bra nok".

''Har mange ganger tenkt at det må være fælt å vokse opp i en familie hvor foreldrene f.eks. kun synes advokat og lege er "bra nok".''

Enig. Jeg pleier å si til mine at "Du kan bli akkurat det du vil og går inn for!" :o) Hovedsaken for meg er at ungene får en jobb de trives med en og partner som er snill mot dem og at de føler at de har det bra. :o)

Annonse

''Har mange ganger tenkt at det må være fælt å vokse opp i en familie hvor foreldrene f.eks. kun synes advokat og lege er "bra nok".''

Enig. Jeg pleier å si til mine at "Du kan bli akkurat det du vil og går inn for!" :o) Hovedsaken for meg er at ungene får en jobb de trives med en og partner som er snill mot dem og at de føler at de har det bra. :o)

Jeg sier det samme til mine, og jeg mener det helt oppriktig.

Sitte i kassa på Rimi eller advokat, whatever, så lenge de trives med det de gjør og klarer å forsørge seg selv.

Gjest Jacoba

Sånne programmer klarer jeg ikke se på, blir så provosert... :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...