Gå til innhold

La kjærestens niese sove..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om hun er 18, ville jeg forsøkt å unngå dette i tillegg til svigermorgreiene dersom hun var i konflikt med _foreldrene sine_.

Men når hun både er over 18 og foreldrene er med på notene, er det selvfølgelig ikke noe svigermor har noe med i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun må orienteres om det, hun vet vel ikke hva hele familien bedriver en tilfeldig lørdag?!

Gjør som flere her har nevnt - antyd at det er fint om de ikke har sex i hagen eller er modne for fyllearresten når de kommer, og ikke bli med på noen dekkoperasjon overfor foreldrene (ingen grunn til at det skulle bli nødvendig).

Gjest prust

Som de andre sier - la dem få overnatte, men snakke med foreldrene slik at ingen kan komme og si at du gjør noe bak ryggen på foreldrene.

Ikke server alkohol, og prat med ungdommene slik at de forstår at det er greieste for alle parter (deg selv, foreldrene til jenta og de selv) at de oppfører seg greit, slik at de evt kan gjenta dette seinere.

Gjest segunda

Vel er en 18-åring myndig, men det er faktisk vanlig å rette seg etter foreldrenes regler så lenge de fortsatt bor hjemme.

Jeg satte mine regler i mitt eget hjem, men jeg ville aldri ha blandet meg bort i hva jentene mine skulle foreta seg i andres hjem etter at de ble atten. Da var de myndige og tok egne avgjørelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...