morsan Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 La henne overnatte og (prøv å) drit(e) i svigermor! 0 Siter
laban Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Selv om hun er 18, ville jeg forsøkt å unngå dette i tillegg til svigermorgreiene dersom hun var i konflikt med _foreldrene sine_. Men når hun både er over 18 og foreldrene er med på notene, er det selvfølgelig ikke noe svigermor har noe med i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hvorfor hun må orienteres om det, hun vet vel ikke hva hele familien bedriver en tilfeldig lørdag?! Gjør som flere her har nevnt - antyd at det er fint om de ikke har sex i hagen eller er modne for fyllearresten når de kommer, og ikke bli med på noen dekkoperasjon overfor foreldrene (ingen grunn til at det skulle bli nødvendig). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Som de andre sier - la dem få overnatte, men snakke med foreldrene slik at ingen kan komme og si at du gjør noe bak ryggen på foreldrene. Ikke server alkohol, og prat med ungdommene slik at de forstår at det er greieste for alle parter (deg selv, foreldrene til jenta og de selv) at de oppfører seg greit, slik at de evt kan gjenta dette seinere. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Be dem spørre kjæresten din, og la ham ta ansvar for beslutning og ev. bråk i etterkant. Ikke involver deg mer enn du må, til ting har roet seg! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 En attenåring trenger ikke regler fra foreldrene om når hun skal komme inn og hvem hun ligger sammen med. Vel er en 18-åring myndig, men det er faktisk vanlig å rette seg etter foreldrenes regler så lenge de fortsatt bor hjemme. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Vel er en 18-åring myndig, men det er faktisk vanlig å rette seg etter foreldrenes regler så lenge de fortsatt bor hjemme. Jeg satte mine regler i mitt eget hjem, men jeg ville aldri ha blandet meg bort i hva jentene mine skulle foreta seg i andres hjem etter at de ble atten. Da var de myndige og tok egne avgjørelser. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 De er voksne. Og foreldrene har sagt det er greit. Stapp et par sure sokker i kjeften på svigermor du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.