Gå til innhold

Irriterende/forstyrrende Tine-reklame!!

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som frustrerer seg over Tine-reklamen som ruller opp og ned og frem og tilbake på skjermen her? Jeg klarer ikke konsentrere meg om det jeg leser, har problemer med å samle tankene fra før, så dette gjør det bare værre. Jeg scroller ned, slik at den over forumet forsvinner, men den til høyre er ikke mulig å få vekk.... Er det noen mulighet for å se DOL/forum uten reklamen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364729-irriterendeforstyrrende-tine-reklame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en Ad-block og ser ingen reklamer her. Kun rene hvite flater rundt forumet.

Nettleseren min er Google Chrome.

hmm, interessant. Nå har jeg ikke problemer med reklame generelt, men de som skifter bilde eller beveger seg på en eller annen måte forstyrrer synet og ødelegger konsentrasjonen min når jeg leser...

Jeg bruker Internet Explorer. Vet du om det er noen muligheter for å blokke sånn reklame der?

Hmm... Har ikke lagt merke til den før nå når du nevnte det. Nå synes jeg også den er irriterende.

Takk for det.

;)

Hehe, sorry! ;)

Jeg henger meg ikke opp i reklame i seg selv, bare de som beveger seg. De forstyrrer "blikket mitt" når jeg leser, så jeg mister konsentrasjonen. Blir litt forvirret i hodet rett og slett. Jeg reagerer også på (når jeg har flere faner oppe), at det kommer en melding på facebook (som blinker i en lukket fane) eller at feks. Dagbladet oppdaterer seg automatisk (selv om jeg akkurat da er på en annen fane). Så det skal som sagt ikke så mye til før jeg blir forstyrret av ting som beveger seg på skjermen, som du skjønner...

hmm, interessant. Nå har jeg ikke problemer med reklame generelt, men de som skifter bilde eller beveger seg på en eller annen måte forstyrrer synet og ødelegger konsentrasjonen min når jeg leser...

Jeg bruker Internet Explorer. Vet du om det er noen muligheter for å blokke sånn reklame der?

Gjorde et søk. Det ser ut til å finnes ja:

http://www.google.no/#hl=no&xhr=t&q=internet+explorer+adblock&cp=21&pf=p&sclient=psy&source=hp&aq=0&aqi=&aql=&oq=internet+explorer+adb&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=e2597dd806959cd6

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...