cathlin Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har nettopp kjøpt den fantastiske selvbruningskremmen Clarins Delicious Self Tanning Cream, som visst nok var best i test og gode greier. Så snart blir jeg brun. Skulle bare si i fra i tilfelle dere ikke kommer til å kjenne meg igjen om et par timer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Du får krysse fingra og håpe du ikke blir gul. Husker jeg forsøkte en sånn for mange år siden, og jeg ble gulrot. Tror ikke man vet sånt før man prøver dem. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 Du får krysse fingra og håpe du ikke blir gul. Husker jeg forsøkte en sånn for mange år siden, og jeg ble gulrot. Tror ikke man vet sånt før man prøver dem. Dette kan bli mer spennende en hva jeg trodde.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Dette kan bli mer spennende en hva jeg trodde.. Det går nok bra, skal du se, og gul er jo ikke så ille. Du kunne blitt fiolett. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Har du kommet tilbake, eller er det bare vi som ikke kjenner deg igjen? 0 Siter
ariadne Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Vi kommer til å kjenne deg igjen på selvbruningslukta. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 Vi kommer til å kjenne deg igjen på selvbruningslukta. Jepp, nå stinker jeg. Syns ikke jeg ble så veldig brun heller. Da må jeg gjennom dette en gang til. Sukk. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 Har du kommet tilbake, eller er det bare vi som ikke kjenner deg igjen? I'm back. 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Skrevet 18. mai 2011 Det går nok bra, skal du se, og gul er jo ikke så ille. Du kunne blitt fiolett. Jeg ble desverre ikke fiolett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.