Gå til innhold

Trukket visdomstann

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Jeg kom akkurat tilbake fra å trekke en visdomstann. De tre andre har jeg operert ut (et annet sted), og jeg forsto det som at jeg skulle det med denne også. Men det ble ingen sting, bare litt voldsom jekking og hakking og trekking, en tampongsak å bite på, og så var jeg visst ferdig.

Av etter-instruksjonene forsto jeg noe sånt som at jeg kan ta ibux, at jeg kan drikke og spise som normalt med en gang, men skylle munnen kunne jeg visst ikke.

Så altså...hvordan er det egentlig? Er det bare om de er operert ut at man ikke kan spise/drikke på tre timer? Husker jeg fikk med meg et skriv ved de tre andre operasjonene, hvor det sto at jeg skulle skylle med Corsodyl, unngå fysiske anstrengelser etc.

Et kjapt kurs for en med litt språkproblemer? Noen hensyn man skal ta etter å ha trukket en visdomstann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364747-trukket-visdomstann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...