ekte nick Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Ville du vurdert å prostituere deg for å finaniere studier eller andre ting? Linken gjelder riktignok Berlin, men jeg synes tallet er hoverraskende øyt. http://e24.no/jobb/hver-tredje-berlin-student-vurderer-aa-selge-sex/20059307 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har vurdert det. Tenkte at det var grei skuring. Men det skar seg litt i forhold til å skaffe kunder. Det var vanskeligere enn jeg trodde i en verden der kvinner bare vil ha og ha og ha og tror alt er gratis. Fordelen med å forsøke seg som prostituert er at du slipper lumske telefonsamtaler etter sexen. Det er veldig få som ringer tilbake når du ymter frampå om 1000 kroner per orgasme om morgenen. Sånn sett kan det på mange måter anbefales, men som eneste inntektskilde kan det nok bli litt trangt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 Hvis alternativet var å nøye seg med en lav-lønnet jobb (som ikke krever noen utdanning) resten av livet, så ja.. jeg kunne kanskje gjort det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.