ShitDiddelyDo Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Ja, ikke vet jeg hva som er den absolutte sannhet. Ei venninne av meg var i unge år en svært lovende løper, som kom inn under Olympiatoppens vinger og fulgte det som var av kosthold- og treningstips/-retningslinjer. Hennes problem var baken/hoftene, og samme hva hun gjorde forble baken større enn på alle hennes konkurrenter. Solid bakende med "fine" cellulitter fra hun var 17-18 år. Karrieren endte i juniortiden siden hun rett og slett ble for tung på midten til løper å være. Nå i godt voksen alder er hun fortsatt slank som et siv rundt midjen, men med solid akterspeil. Så neimen om jeg vet om alle kan gå ned overalt. Samma det - det beste er a) å kunne kjøpe klær i kjedebutikker og å kunne ta en pils uten å måtte gjøre botsøvelser resten av uka. ;-) Akkurat rumpa kan nok være litt verre da hoftebeinet kan variere i størrelse. Jeg kjente ei som var syltynn ellers men med relativt stor rumpe. Hun så nesten ut som en veps. 0 Siter
Gjest feita Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Er nok litt gener med den midja, de snakker jo om eplefasong, pærefasong osv. Ikke alle har genene til å få timeglassfasong med smal midje. Men det finnes hjelp - hold in truse ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.