Gå til innhold

den evige kampen mot midja

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Ja, ikke vet jeg hva som er den absolutte sannhet.

Ei venninne av meg var i unge år en svært lovende løper, som kom inn under Olympiatoppens vinger og fulgte det som var av kosthold- og treningstips/-retningslinjer. Hennes problem var baken/hoftene, og samme hva hun gjorde forble baken større enn på alle hennes konkurrenter. Solid bakende med "fine" cellulitter fra hun var 17-18 år.

Karrieren endte i juniortiden siden hun rett og slett ble for tung på midten til løper å være.

Nå i godt voksen alder er hun fortsatt slank som et siv rundt midjen, men med solid akterspeil. Så neimen om jeg vet om alle kan gå ned overalt.

Samma det - det beste er a) å kunne kjøpe klær i kjedebutikker og B) å kunne ta en pils uten å måtte gjøre botsøvelser resten av uka.

;-)

Akkurat rumpa kan nok være litt verre da hoftebeinet kan variere i størrelse.

Jeg kjente ei som var syltynn ellers men med relativt stor rumpe. Hun så nesten ut som en veps. ;)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...