Gå til innhold

Hva har dere (eventuelt) under løpetightsen?

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Vurderer å gå til innkjøp av en løpetights... :-D Før jeg gjør det, så lurer jeg på om dere kjører commando (dvs naken under), eller om dere har noe form for undertøy under... Ser for meg at det kan bli litt klumpete og ukomfy med en bomullsboxer eller liknende under?

Alle tips og svar mottas med takk.

Stian

Fortsetter under...

Nike pro treningsboxer e.l. Treningsundertøy som puster og er bekvemt. Selv foretrekker jeg string. Aner ikke om det finnes treningsstring for menn, men boxere finnes i annet enn bomull.

Treningsstring hørtes jo mest komfy ut, men tviler vel på at det finnes for menn... :-) disse treningsboxerne ser jo ut som korte tights... blir jo dobbelt lag da... blir ikke det veldig varmt nå om sommeren?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...