Stian80 Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Hei alle! Vurderer å gå til innkjøp av en løpetights... :-D Før jeg gjør det, så lurer jeg på om dere kjører commando (dvs naken under), eller om dere har noe form for undertøy under... Ser for meg at det kan bli litt klumpete og ukomfy med en bomullsboxer eller liknende under? Alle tips og svar mottas med takk. Stian 0 Siter
Gjest Direct24 Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Syklet med sykkeltights uten noe under. Det var en sexy opplevelse. 0 Siter
Gjest villevi Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Nike pro treningsboxer e.l. Treningsundertøy som puster og er bekvemt. Selv foretrekker jeg string. Aner ikke om det finnes treningsstring for menn, men boxere finnes i annet enn bomull. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Vanlig undertøy. ) Men om du tror en bomullsbokser blir klumpete så kjøp deg en microfiberbokser - de er kjempegode og helt tettsittende. Fås til og med i dagligvaren dersom de har Pierre Robert sitt undertøy. ) 0 Siter
Stian80 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Syklet med sykkeltights uten noe under. Det var en sexy opplevelse. Det er vel meningen at man skal være naken under sånn sykkeltights med padding, er det ikke? Mener jeg har lest det... for å slippe gnagsår... 0 Siter
Stian80 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Nike pro treningsboxer e.l. Treningsundertøy som puster og er bekvemt. Selv foretrekker jeg string. Aner ikke om det finnes treningsstring for menn, men boxere finnes i annet enn bomull. Treningsstring hørtes jo mest komfy ut, men tviler vel på at det finnes for menn... :-) disse treningsboxerne ser jo ut som korte tights... blir jo dobbelt lag da... blir ikke det veldig varmt nå om sommeren? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.