siameser Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Det sies alltid i julebordstalene her at det motsatte av utvikling er avvikling. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Det sies alltid i julebordstalene her at det motsatte av utvikling er avvikling. Beste til nå. Det er på tide at en del ting begynner med å avvikle. Det har vært ALTfor mye utvikling i det siste. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg skal gi deg bakvikling. ''Jeg skal gi deg bakvikling'' Er dette seksualforum? 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 ''Jeg skal gi deg bakvikling'' Er dette seksualforum? LOL, nei............... 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror vi må lage et nytt ord. Liker verken ordene regresjon eller tilbakegang. Førvikling da? Det låter liksom litt mer håpefullt. Like før det blir en eller annen for vikling, liksom. For vikling...? Forvikling? Nei nå begynner det å bli litt inn-viklet altså! Vi må finne på noe enklere, jenter. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 ''Jeg skal gi deg bakvikling'' Er dette seksualforum? Jeg er litt bekymret her nå, morsan. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 ''Jeg skal gi deg bakvikling'' Er dette seksualforum? *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er litt bekymret her nå, morsan. Ja, det var jo du som skulle få det! 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Ja, det var jo du som skulle få det! Ja, nettopp. Jeg er meget skeptisk til slikt som involverer baken:/ 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Førvikling da? Det låter liksom litt mer håpefullt. Like før det blir en eller annen for vikling, liksom. For vikling...? Forvikling? Nei nå begynner det å bli litt inn-viklet altså! Vi må finne på noe enklere, jenter. Førvikling minner om det nynorske forviklingar som jeg tror var en grusom tvserie som gikk på 90-tallet. Eller noe sånt Skal vi se innvikling, utvikling, avvikling, nei, jeg trenger rett og slett en ny dimensjon. Der ting kan vikles tilbake slik at man kan spare på ressursene. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Ja, nettopp. Jeg er meget skeptisk til slikt som involverer baken:/ Altså, det var du som begynte med dette med bak, tonie. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Altså, det var du som begynte med dette med bak, tonie. ............... Jaggu var det det. Nå viser jeg noen sider jeg ikke visste jeg hadde. Jeg er _ikke_ stolt av dem altså, det skal du vite. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 ............... Jaggu var det det. Nå viser jeg noen sider jeg ikke visste jeg hadde. Jeg er _ikke_ stolt av dem altså, det skal du vite. Guri, tonie. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 Guri, tonie. Jeg er så sjokkert at jeg bare må finne senga. Det ble litt mye for meg, dette. Sov godt, cathlin! 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 Jeg er så sjokkert at jeg bare må finne senga. Det ble litt mye for meg, dette. Sov godt, cathlin! Det skjønner jeg. God natt, kjære ;-) 0 Siter
puttelulle Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Det motsatte må vel være innvikling!?!?!? Heheeh Neida. Fra spøk til alvor: Utvikling er et ALT for mye, og tidvis ukorrekt- brukt uttrykk... Det er jeg enig i. Hadde man ihvertfall kunnet bruke synonymer til ordet, hadde jo det gjort seg, også!!! 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Det motsatte må vel være innvikling!?!?!? Heheeh Neida. Fra spøk til alvor: Utvikling er et ALT for mye, og tidvis ukorrekt- brukt uttrykk... Det er jeg enig i. Hadde man ihvertfall kunnet bruke synonymer til ordet, hadde jo det gjort seg, også!!! JA, gi meg noen synonymer! 0 Siter
puttelulle Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 JA, gi meg noen synonymer! Framgang, progresjon... 0 Siter
Colette Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Det motsatte ordet av "utvikling" er i min verden "stagnasjon." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.