Gå til innhold

Hva er det motsatte av utvikling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies alltid i julebordstalene her at det motsatte av utvikling er avvikling. :P

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

17

• tonie

7

• morsan

2

• tusseline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det sies alltid i julebordstalene her at det motsatte av utvikling er avvikling. :P

Beste til nå. Det er på tide at en del ting begynner med å avvikle. Det har vært ALTfor mye utvikling i det siste.

Skrevet

Jeg skal gi deg bakvikling.

''Jeg skal gi deg bakvikling''

Er dette seksualforum?

Skrevet

Er dette seksualforum?

LOL, nei...............

Skrevet

Jeg tror vi må lage et nytt ord. Liker verken ordene regresjon eller tilbakegang.

Førvikling da? Det låter liksom litt mer håpefullt. Like før det blir en eller annen for vikling, liksom. For vikling...? Forvikling? Nei nå begynner det å bli litt inn-viklet altså! Vi må finne på noe enklere, jenter.

Skrevet

Er dette seksualforum?

Jeg er litt bekymret her nå, morsan.

Dark-Angel 82
Skrevet

Er dette seksualforum?

*lol*

Skrevet

Jeg er litt bekymret her nå, morsan.

Ja, det var jo du som skulle få det!

Skrevet

Ja, det var jo du som skulle få det!

Ja, nettopp. Jeg er meget skeptisk til slikt som involverer baken:/

Skrevet

Førvikling da? Det låter liksom litt mer håpefullt. Like før det blir en eller annen for vikling, liksom. For vikling...? Forvikling? Nei nå begynner det å bli litt inn-viklet altså! Vi må finne på noe enklere, jenter.

Førvikling minner om det nynorske forviklingar som jeg tror var en grusom tvserie som gikk på 90-tallet. Eller noe sånt

Skal vi se innvikling, utvikling, avvikling, nei, jeg trenger rett og slett en ny dimensjon. Der ting kan vikles tilbake slik at man kan spare på ressursene.

Skrevet

Ja, nettopp. Jeg er meget skeptisk til slikt som involverer baken:/

Altså, det var du som begynte med dette med bak, tonie.

Skrevet

Altså, det var du som begynte med dette med bak, tonie.

...............

Jaggu var det det. Nå viser jeg noen sider jeg ikke visste jeg hadde. Jeg er _ikke_ stolt av dem altså, det skal du vite.

Skrevet

...............

Jaggu var det det. Nå viser jeg noen sider jeg ikke visste jeg hadde. Jeg er _ikke_ stolt av dem altså, det skal du vite.

Guri, tonie.

Skrevet

Guri, tonie.

Jeg er så sjokkert at jeg bare må finne senga. Det ble litt mye for meg, dette. Sov godt, cathlin!

Skrevet

Jeg er så sjokkert at jeg bare må finne senga. Det ble litt mye for meg, dette. Sov godt, cathlin!

Det skjønner jeg. God natt, kjære ;-)

Skrevet

Det motsatte må vel være innvikling!?!?!? Heheeh Neida. Fra spøk til alvor: Utvikling er et ALT for mye, og tidvis ukorrekt- brukt uttrykk... Det er jeg enig i. Hadde man ihvertfall kunnet bruke synonymer til ordet, hadde jo det gjort seg, også!!!

Skrevet

Det motsatte må vel være innvikling!?!?!? Heheeh Neida. Fra spøk til alvor: Utvikling er et ALT for mye, og tidvis ukorrekt- brukt uttrykk... Det er jeg enig i. Hadde man ihvertfall kunnet bruke synonymer til ordet, hadde jo det gjort seg, også!!!

JA, gi meg noen synonymer!

Skrevet

JA, gi meg noen synonymer!

Framgang, progresjon...

Skrevet

Det motsatte ordet av "utvikling" er i min verden "stagnasjon."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...