Gå til innhold

Noen Buzzadorer her?

Gjest kjedelig markedsføring

Anbefalte innlegg

Gjest kjedelig markedsføring
Skrevet

Flere som har fått tilbud om å buzze Norkrill??

Synes stadig flere buzzinger blir suspekte. Her får man to pakker, og skal prøve dem selv og dele ut en og en tablett til venner.

Også må man deretter selv melde seg av om man ikke ønsker å motta mere....

Dette liker jeg ikke....sånn foregikk ikke kampanjene tidligere :/

Videoannonse
Annonse
candyqueen_83
Skrevet

Jeg melder meg aldri på kampanjer hvor jeg selv må melde meg av igjen. Er ikke interessert i å betale for å reklamere for dem, og jeg vet med meg selv at jeg som regel glemmer å avbestille.

Gjest Modern77
Skrevet

Syns selv den der virka suspekt, så jeg vil ikke være med på den. Dessuten klarer jeg ikke svelge kapsler så... er ikke mange ukene siden en selger ringte og

spurte etter meg, ja hei - du har visst svart på en konkurranse på internett?

(så sku jeg tro jeg hadde vunnet noe)...

jo det va rjo disse fantastiske norkrillgreiene da bla bla...

Skrevet

Jeg fikk også tilbud om å være med på den kampanjen, men takket nei - nettopp fordi det hele virker noe suspekt mtp det å måtte huske å avmelde seg. Heldigvis las jeg vilkårene før jeg takket ja. Liker ikke - vil heller ha slike kampanjer som har vært tidligere. Håper de tar signalene om veldig mange takker nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...