Gå til innhold

Har fugler sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nyter de det på samme måte som mennesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt har fugler sex. Hvordan trodde du de formerte seg?

Hvorvidt de "nyter" det bør du kanskje spørre en papegøye om!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, fugler har ikke sex. Til denne dag er det ingen som vet hvor fuglene kommer fra, hvordan de kommer hit og hvilken agenda de har.

Skrevet

Nei, fugler har ikke sex. Til denne dag er det ingen som vet hvor fuglene kommer fra, hvordan de kommer hit og hvilken agenda de har.

Man vet jo ikke engang om det var høna eller egget som kom først... ;-)

Skrevet

Kanskje de er ledd i den store konspirasjonen som også innbefatter strekkodene?

Skrevet

Men selv om egget går ut på dato, kan høna likevel være i sin beste alder :-)

Skrevet

Joda, det var egget.

Skrevet

Hehe... Du minner om min venninne som var ca. 18 år da hun endelig skjønte poenget med haner...

Gjest det var nok høna...
Skrevet

Joda, det var egget.

Høna & egget lå i senga. egget lå med ryggen til og furtet, mens høna strakte seg så lang den var, tente seg en røyk, smilte og sa:

da fikk vi svar på DET spørsmålet, hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en teori om at fuglene er the missing link, og at også våre forfedre ble klekket ut av egg.

Derfor historien om storken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke om strekkodene bør blandes inn i dette, men at fuglene pønsker på noe og snart slår til, er jeg ganske overbevist om.

Skrevet

Jeg tror de kommer med storken.

Skrevet

''Til denne dag er det ingen som vet hvor fuglene kommer fra, hvordan de kommer hit og hvilken agenda de har.''

Herregud, SDD! Alle vet da at fugler kommer fra egg. Hvordan EGGENE kommer hit derimot! ... ? Og det med agendaen er vel riktig at de ikke har funnet ut av enda.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Til denne dag er det ingen som vet hvor fuglene kommer fra, hvordan de kommer hit og hvilken agenda de har.''

Herregud, SDD! Alle vet da at fugler kommer fra egg. Hvordan EGGENE kommer hit derimot! ... ? Og det med agendaen er vel riktig at de ikke har funnet ut av enda.

'' Herregud, SDD! Alle vet da at fugler kommer fra egg. Hvordan EGGENE kommer hit derimot! ... ? Og det med agendaen er vel riktig at de ikke har funnet ut av enda.''

Jeg er veldig usikker på om dette svaret er seriøst eller ikke. :)

Skrevet

Ja, de har sex. Måser har til og med høylytt sex. ;p De nyter net nok siden de i det hele tatt holder på med det, men det er sikkert nytelse på fuglevis og ikke menneskevis.

Skrevet

'' Herregud, SDD! Alle vet da at fugler kommer fra egg. Hvordan EGGENE kommer hit derimot! ... ? Og det med agendaen er vel riktig at de ikke har funnet ut av enda.''

Nå tuller du! :D

Skrevet

Jeg er like seriøs som deg vett'u. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå tuller du! :D

Jeg var veldig trøtt i går. :)

Gjest mer konspirasjon..
Skrevet

Og de lange KID nummerene? :-)

Gjest onkel ponkel
Skrevet

Nei, de bare egger hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...