Gjest Noe alvorlig? Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Skjønne ikke hva som feiler meg i det siste. Begynte å få vondt i nakken og hodet for 4 mnd siden. Har vondt noen dager og noen dager er det bra. Men den siste uken har jeg fått vondt i håndhevet og fingrene er stive når jeg våkner. Og i dag våknet jeg med smerter i korsryggen. Føler at hele kroppen svikter.. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Synes man skal gå til legen når man føler kroppen svikter. Jeg kjenner ikke til disse symptoene du nevner. Men en gang for mye til legen enn en gang for lite. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Føler med deg. Her har den svikta i 6 mnd. Stadig noe nytt som tilkommer. 0 Siter
Gjest Krøsamaja Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Høres ut som leddgikt. kom deg til legen! Hilsen 0 Siter
frosken Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Dette høres ikke alvorlig ut, og det er neppe grunn til å tolke symptomene som tegn på at kroppen svikter. Ta en prat med fastlegen og finn ut om du evt. trenger fysioterapi eller treningsveiledning i forhold til det som mest sannsynlig er plager fra muskulatur og evt. skjelett. Hvis man først har fått f.eks. et problem med nakken, så er det ikke uvanlig at også rygg og armer påvirkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.