Gjest campingturisten Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg vurderer å ta tilhengerlappen og har hørt litt forskjellig når det kommer til å ta den. En jeg snakket med hadde kjøretime® før oppkjøring(Osloområdet), mens en annen fikk med seg en bekjent som allerede hadde lappen og kjørte til en trafikkstasjon på "landet" og hadde oppkjøring der. Vedkommende hadde med andre ord ikke kjøretimer i forkant, noe vedkommende som tok lappen i Oslo måtte ha. Noen som kjenner til reglene på dette, og hva en oppkjøring/kjøretime koster? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Under 750 kg krever ikke mer enn førerkort klasse B. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Min kjære skal ta den nå og han må ha en dobbelttime kjøretrening med kjørelærer i forkant av selve oppkjøringen. Hva det koster aner jeg ikke. Men ring så fort som mulig, her er det i alle fall laaaaaange ventelister for å ta tilhengerlappen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.