Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og teller timer og minutter, ja for ikke å si sekunder, som er igjen før jorda går under på lørdag. Får liksom ikke bestemt meg for hva jeg skal bruke den siste tiden til, så nå sitter jeg og tenker over hva jeg aldri har rukket her i livet. Litt nedstemt over situasjonen må jeg innrømme.

Hadde tenkt å bestille en masse i diverse nettbutikker, men de rekker vel aldri å få levert varene. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvilken tidssone skal verden ende i?

Det er jo allerede lørdag for minst 60% av verdens befolkning.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Det blåste noe helt fryktelig her isted og da innså jeg at dette mest sannsynlig var begynnelsen på slutten (for det er vel 21. i USA nå?)...men det ga seg fort, så nå venter jeg bare på jordskjelvet :P

Skrevet

Det blåste noe helt fryktelig her isted og da innså jeg at dette mest sannsynlig var begynnelsen på slutten (for det er vel 21. i USA nå?)...men det ga seg fort, så nå venter jeg bare på jordskjelvet :P

USA ligger vel etter oss i tid tror jeg. Men det blåser tydeligvis opp til uvær. Like greit at det ikke er godvær når jorda går under. :P

Skrevet

Med vennlig hilsen

Verden må nødvendigvis ende i flere tidssoner. :P

Skrevet

Hei,

Nei, USA er jo bak oss, så der begynner den 21. mai om 7,5 timer i NY, og 3 timer senere på vestkysten.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Ja, det er viktig å huske på for den som ikke tror at det finnes en morgendag! :-)

Skrevet

Her tordner det. Er det begynnelsen på slutten...?;)

Skrevet

Her tordner det. Er det begynnelsen på slutten...?;)

Ikke godt å si, men greit å anta det verste kanskje? Da blir man jo ikke skuffet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det som er så trist med sånne galninger som denne pastoren er at det finnes folk rundt om i verden som nå sitter og tenker det du nå skrev, men uten å spøke.

Skrevet

Det som er så trist med sånne galninger som denne pastoren er at det finnes folk rundt om i verden som nå sitter og tenker det du nå skrev, men uten å spøke.

''Mannen bak Eternal Earth-bound Pets har fått over 250 mennesker til å betale ham 135 dollar for at firmaet skal ta seg av kjæledyrene deres etter at de er blitt hentet opp til himmelen.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4127053.ece

:knegg:

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

USA ligger vel etter oss i tid tror jeg. Men det blåser tydeligvis opp til uvær. Like greit at det ikke er godvær når jorda går under. :P

Ja, for da ble det liksom enda litt tristere :P

Gjest togli
Skrevet

Hei,

Nei, USA er jo bak oss, så der begynner den 21. mai om 7,5 timer i NY, og 3 timer senere på vestkysten.

Med vennlig hilsen

Usj, enda noen timer å vente.. Like greit å få det overstått først som sist!

Skrevet

Ja, for da ble det liksom enda litt tristere :P

Hehe!

Skrevet

Jeg velger å stole på instinktene til bikkjedyret, og akkurat nå ligger han og snorker under bordet. Så jeg tviler egentlig på at verdens undergang er så veldig nær... Da det gikk et stort snø/jordras noen km herfra, var han veldig urolig og "sutret".

Gjest tripple
Skrevet

Med vennlig hilsen

Den skal ende kl 18 i de ulike tidssonene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Mannen bak Eternal Earth-bound Pets har fått over 250 mennesker til å betale ham 135 dollar for at firmaet skal ta seg av kjæledyrene deres etter at de er blitt hentet opp til himmelen.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4127053.ece

:knegg:

Med vennlig hilsen

Er det ikke en logisk brist i å betale noen for å ta seg av kjæledyrene deres når jorda går under?

Skrevet

Er det ikke en logisk brist i å betale noen for å ta seg av kjæledyrene deres når jorda går under?

Jo! Det er jo underholdende, det skal de ha.

Jeg savner en komet, dog! Bør det ikke være en komet med i bildet?

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo! Det er jo underholdende, det skal de ha.

Jeg savner en komet, dog! Bør det ikke være en komet med i bildet?

Med vennlig hilsen

Ja, det er underholdende for oss, men det er jo litt ille for de som faktisk tror på dette. Folk har tatt selvmord pga sånne spådommer. Kanskje for å komme først? Vi mennesker liker jo ikke kø. Nei, ikke vet jeg.

Egentlig rart media gir dette så mye spalteplass.

Skrevet

Ikke godt å si, men greit å anta det verste kanskje? Da blir man jo ikke skuffet.

Nå er vi der! Hjelpe og trøste hvis maset til sør skal bli det siste jeg opplever. Da blir jeg oppriktig sur, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...