morsan Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det er altså den tingen som er helt uti kanten av bildet som er til salgs. Men det ser ut som et hyggelig selskap, da! :-) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=28475157 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 *hehe* Så ut som de hygget seg ja. ) Jeg vet ikke helt hvor fornøyd jeg hadde vært om jeg hadde funnet bilder fra juleselskapet på finn.no... 0 Siter
laban Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Hm - er det ikke sånt man har alle disse bildeprogrammene til? Hvis det altså er umulig å få tatt et nytt bilde av bare gjenstanden? 0 Siter
morsan Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Er juletreet til salgs? Neppe, men du kunne ha krevd å få med julepynten som henger i lysekrona! 0 Siter
morsan Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 *hehe* Så ut som de hygget seg ja. ) Jeg vet ikke helt hvor fornøyd jeg hadde vært om jeg hadde funnet bilder fra juleselskapet på finn.no... De var jo heldigvis påkledt og "decent" alle sammen, da. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Skrevet 21. mai 2011 Hm - er det ikke sånt man har alle disse bildeprogrammene til? Hvis det altså er umulig å få tatt et nytt bilde av bare gjenstanden? Bildet sier vel noe om alderen på selgeren og dermed også troligvis nivået på dataferdighetene. ;-) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Neppe, men du kunne ha krevd å få med julepynten som henger i lysekrona! Jeg så ikke lysekrona. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.