Gå til innhold

Halve tiden er gått

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da jeg formoder at prosjektleder Dommedag forholder seg til GMT, konstanterer jeg at en nå har kun 12 timer på seg.

Kan det bli dagbøter?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

5

• ShitDiddelyDo

3

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det skulle visstnok skje lørdag klokken 18:00 lokal tid overalt (altså, gradvis rundt Jorden), men på Christmas Island er det allerede søndag.

Med vennlig hilsen

Gjest Høstløv
Skrevet

Nei, det skulle visstnok skje lørdag klokken 18:00 lokal tid overalt (altså, gradvis rundt Jorden), men på Christmas Island er det allerede søndag.

Med vennlig hilsen

Har det skjedd noe i Australia? I tilfelle har ikke jeg fått det med meg.

I New South Wales er klokka allerede 21 .

Skrevet

Har det skjedd noe i Australia? I tilfelle har ikke jeg fått det med meg.

I New South Wales er klokka allerede 21 .

En bekjent i Sydney har hatt en vanlig,kjedelig lørdag.

Skrevet

Skal vedde på at det går mot dagbøter. :) Eller "årbøter".

Skrevet

Skal vedde på at det går mot dagbøter. :) Eller "årbøter".

Går dette bra, skal jeg slutte å tenke på 2012.

Skrevet

Ser ut som om dommedag utvikler seg til DUMMEdag. Som forventet!

Gjest pointless
Skrevet

Tror han bør ta seg en laaang (livslang) _camping_tur etter dette, og aldri mer vende tilbake til sivilisasjonen. Det burde han jo være for flau til...

Skrevet

Guri, nå trodde jeg du skulle skrive at du har blitt 50 år.

Gjest still alive
Skrevet

Guri, nå trodde jeg du skulle skrive at du har blitt 50 år.

Den tiden tror jeg har gått. ;-)

Skrevet

Den tiden tror jeg har gått. ;-)

Ja, for lengst.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Tipper det er mange som sliter psykisk som sitter og er livredde nå. Folk som er paranoide og sånn. Hadde jeg vært som i 2001 så hadde nok jeg også vært livredd. Da gikk jeg hver dag og trodde at verden skulle gå under. Fælt!

Gjest still alive
Skrevet

Klokka har passert 18.00 og jeg lever fortsatt. Kan jeg ta meg et glass vin nå? :-)

Skrevet

Klokka har passert 18.00 og jeg lever fortsatt. Kan jeg ta meg et glass vin nå? :-)

Det burde du vel ha gjort før 18:00? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det burde du vel ha gjort før 18:00? ;-)

Med vennlig hilsen

Mulig det. Men det er for sent, og jeg lever i beste velgående. Tror jeg tar meg et glass og feirer livet. :-)

Skrevet

Hehe, i Vladivostok er klokken nå ca 0400, søndag 22/5, og jeg har sjekket. Byen står ennå der så... ;D

Skrevet

Hehe, i Vladivostok er klokken nå ca 0400, søndag 22/5, og jeg har sjekket. Byen står ennå der så... ;D

Det er formodentlig fordi den fremdeles er bånnfrosset! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Phu - jeg tror det går bra- også denne gangen! Dette er dårlig gjort mot de som allerede har nok katastrofetanker og angst;) nå er det bare å gjøre ferdig pizzan og kose seg og se frem til at søndagen dukker opp i morgen!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...