Gå til innhold

Kjeder meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Finn på noe nytt å skrive om!

Finner ikke på noe. =(

Har stagnert helt.

Skrevet

Men så gjør noe da, mann! Ta på deg sko og jakke og gå en laaang tur! Etterpå tar du en dusj før du lager deg et deilig måltid mat og koser deg foran tv'n, evt. med en film resten av kvelden.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men så gjør noe da, mann! Ta på deg sko og jakke og gå en laaang tur! Etterpå tar du en dusj før du lager deg et deilig måltid mat og koser deg foran tv'n, evt. med en film resten av kvelden.

Men jeg har jo ikke lyst.

Skrevet

Men jeg har jo ikke lyst.

Men faen - du har jo aldri lyst til noe som helst?! Så hvorfor sitter du her og sutrer og spør hva du skal gjøre når du vet at du ikke gidder gjøre noe som helst av det som blir foreslått uansett?!

Så pell deg ut nå! Du vet det er godt når du bare kommer deg ut og du er flink til å lage mat når du bare tar deg sammen! Nemlig. :o)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Men faen - du har jo aldri lyst til noe som helst?! Så hvorfor sitter du her og sutrer og spør hva du skal gjøre når du vet at du ikke gidder gjøre noe som helst av det som blir foreslått uansett?!

Så pell deg ut nå! Du vet det er godt når du bare kommer deg ut og du er flink til å lage mat når du bare tar deg sammen! Nemlig. :o)

Kan ikke gå ut nå, for da skjønner folk at det er jeg som sitter her inne og forsøpler. =(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...