Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så heldig at jeg er canal digital-kunde og har fått med Wimp i min programpakke. Så til spørsmålet:

''WiMP på mobil (WiMP-Premium)

WiMP-tjenesten skal du også kunne ta med deg på din mobil eller andre mobile enheter. En utvidet bruker-lisens heter "WiMP-Premium". WiMP blir tilgjengelig for alle mobile enheter WiMP til enhvertid er utviklet for. Som Canal Digital kunde får du dette abonnementet til kr 49 pr/mnd mot ordinært pris på kr 99 pr/mnd. ''

Hva betyr egentlig dette? Må jeg være tilkoblet internett for å kunne bruke Wimp på mobil eller kan jeg for 49 i måneden laste ned til mobil alt jeg måtte ønske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nord og ned.
Skrevet

Du må være koblet til nettet. Nedlasting til mp3 koster penger pr. sang eller pr. plate.

Skrevet

Jeg er usikker på om Wimp fungerer sånn som Spotify. Hos sistnevnte kan du som Premium-kunde sette opp offline-lister som fungerer på mobilen også. I alle fall gjør de det på iPhone. Det vil si at jeg ikke trenger nettilgang for å bruke de offline spillistene, de ligger fysisk på Mac/iPhone. Ellers er jo både Wimp og Spotify streaming-tjenester, altså lastes musikken ned etter hver som du hører den og genererer datatrafikk.

Jeg også har fått Wimp via Canal Digital, men holder meg til gratisversjonen siden mye av musikken jeg har i mine spillister hos Spotify ikke er i Wimpsortimentet.

Skrevet

Etter å ha lest på sidene til wimp står det altså at om du har en iPhone eller Androidmobil, så kan du bruke offline lister som Premium-kunde. Kapasiteten på mobilen vil nok begrense hvor mye musikk du kan ha der, dog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...