Gjest Merkelig durelyd Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Våknet av en skikkelig HØY durelyd fra frysen i kombiskapet mitt. Hva i all verden kan det komme av? går ikke an å få sove igjen i det bråket 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Alle kjøleskap durer litt. Det slår seg av og på, gjerne med noen minutters mellomrom. Har inntrykk av at kjøleskapene lager mer lyd jo eldre de blir eller når de begynner å bli litt "slitne" (les syke!). Kanskje kjøleskapet ditt er på vei over i et annet level? 0 Siter
Gjest Merkelig durelyd Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Alle kjøleskap durer litt. Det slår seg av og på, gjerne med noen minutters mellomrom. Har inntrykk av at kjøleskapene lager mer lyd jo eldre de blir eller når de begynner å bli litt "slitne" (les syke!). Kanskje kjøleskapet ditt er på vei over i et annet level? Takk for svar:) Nei, det er nok ikke en normal during. Lyden var så høy at jeg våknet av den, og jeg sover ikke i samme rom som kjøleskapet står i. Når jeg åpnet frysen hørtes det neste ut som noen borret. Måtte bare ta ut kontakten.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Mitt durer hvis det ikke står rett så jeg dytter i det hvis det setter i gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.