Gå til innhold

Hva var grunnen til at forholdet tok slutt?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

'' Det som har gjort mest inntrykk på meg, var en her på dol som gjorde det slutt fordi mannen hennes ikke brettet sengetøyet på riktig måte før han la det i skapet. Hun mente det var respektløst''

Det var jo mye mer enn bare det da. Han hang ikke oppdorullen riktig vei heller.

'' Det var jo mye mer enn bare det da. Han hang ikke oppdorullen riktig vei heller.''

Hvordan tok han det da du dumpa ham?

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• morsan

11

• Lillemus

4

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

'' Det var jo mye mer enn bare det da. Han hang ikke oppdorullen riktig vei heller.''

Nickløsheletden har aldri dumpet noen som helst. Hun er tålmodighetens gudinne og en drøm for alle menn. Slike kvinner finnes nesten ikke lenger, og derfor har ingen dumpet henne heller.

Gjest Nickløsheletiden

Det vet jeg ikke siden jeg aldri har dumpa noen pga. noe sånt. Jeg tror ikke ville lagt merke til at dorullen hang feil vei en gang. Jeg er veldig lite nøye på sånt.

Gjest Nickløsheletiden

Nickløsheletden har aldri dumpet noen som helst. Hun er tålmodighetens gudinne og en drøm for alle menn. Slike kvinner finnes nesten ikke lenger, og derfor har ingen dumpet henne heller.

''Nickløsheletden har aldri dumpet noen som helst''

Det skal du ikke være for sikker på.

Annonse

ShitDiddelyDo

Det vet jeg ikke siden jeg aldri har dumpa noen pga. noe sånt. Jeg tror ikke ville lagt merke til at dorullen hang feil vei en gang. Jeg er veldig lite nøye på sånt.

Hehe, jeg bare kødda. ;)

Men jeg gikk visst glipp av den debatten. Det høres ut som en debatt jeg burde sett. :)

Gjest Nickløsheletiden

Er dette noe annet enn spøK? Du burde kanskje være helt sikker....

Ok, da kan jeg ikke være sikker på det. Men jeg er helt enig i at respekt er det aller viktigste i et forhold. Uten respekt er forholdet liv laga. Vi er kanskje bare litt ulike i hva vi tolker som mangel på respekt, men jeg føler meg slett ikke sikker på hvor grensa bør gå, så vet du det også. Jeg har gjort det jeg ment har vært best, men det har det kanskje ikke vært alikevel. Å være en snill og fornuftig pike som du sier, kan straffe seg. Mer skal jeg ikke si om det nå. Kanskje man burde reagere alt på dolringnivå for alt jeg vet.

Gjest Nickløsheletiden

Ok, da kan jeg ikke være sikker på det. Men jeg er helt enig i at respekt er det aller viktigste i et forhold. Uten respekt er forholdet liv laga. Vi er kanskje bare litt ulike i hva vi tolker som mangel på respekt, men jeg føler meg slett ikke sikker på hvor grensa bør gå, så vet du det også. Jeg har gjort det jeg ment har vært best, men det har det kanskje ikke vært alikevel. Å være en snill og fornuftig pike som du sier, kan straffe seg. Mer skal jeg ikke si om det nå. Kanskje man burde reagere alt på dolringnivå for alt jeg vet.

Dolringnivå, men doringnivå :-)

''Jeg for min del har aldri hengt meg oppi bagateller i forhold. ''

Men det finnes jo ulike meninger om hva som er en "bagatell".

Er f eks mye/lite kroppsfett en bagatell? Eller er det en bagatell at dama har kort hår når man helst liker langhårede damer? Er det en bagatell at hun og han har ulike preferanser mht kjønnshår? Er det en bagatell at han er dødsinteressert i fotball på TV, eller er det en uoverstigelig kløft? Osv osv

''Matvaner har jeg aldri hengt meg oppi, men jeg hadde nok ganske tvert dumpa en kvinne som på ramme alvor serverte blodpudding med sukker en dag.''

Bra du ikke var faren min da, for moren min serverte oss blodpudding _kokt i melk_!! ;-)

''Bra du ikke var faren min da, for moren min serverte oss blodpudding _kokt i melk_!! ;-)''

Det er faktisk ganske godt... *hehe* Men det må være h-melk.

Helt alvor :-)

Jeg synes det er knallgodt med stekt blodpudding, med kokte poteter og rørt tyttebærsyltetøy til, og gjerne litt kokt kålrabi også til :-))))

Men ingen her i huset liker det..... Hvis jeg en sjelden gang skal spise alene hos min mor, sier jeg gjerne at jeg vil har blodpudding. Det er ordentlig godt altås! Det syrlige i tyttebærsylteøyet balanserer veldig bra med det søte i blodpuddingen.

MMmmmmmm!

(og hvis jeg i tillegg til blodpuddingen får neslesuppe hos mamma, er jo middagen en virkelig höjdare!!!!)

''Jeg synes det er knallgodt med stekt blodpudding, med kokte poteter og rørt tyttebærsyltetøy til, og gjerne litt kokt kålrabi også til :-))))''

Hæ?! Kokte poteter, kålrot og syltetøy?! Nei nei nei! Blodpølse skal serveres med sirup og flesk!

''Det er vel ikke inn lenger? Jeg har ikke hørt om blodpudding på mange år.''

Ungene mine elsker blodpølse, blodpudding har de vel knapt smakt. Nesten så jeg får dårlig samvittighet over å ha introdusert dem til sånn mat. ;) De liketil elsker lungemos. :D

''Ungene mine elsker blodpølse, blodpudding har de vel knapt smakt. ''

Det er da det samme? I alle fall her... Disse svarte runde "pølsene" man får kjøpt som skjæres i skiver og stekes i stekepanne. Vi kaller dem i alle fall både blodpølse og blodpudding.

Annonse

Så du tror ikke at et forhold kan fantastisk helt til det blir slutt? Jeg snakker ikke om egen erfaring her.

Et fantastisk forhold tar jo ikke slutt mens det fortsatt er fantastisk.

Men jeg ser ikke bort fra at forhold som har vært fantastiske kan slutte å være det.

Gjest Elextra

Jeg for min del har aldri hengt meg oppi bagateller i forhold. De gangene det er jeg som har dumpet noen (utrolig nok har jeg blitt dumpet flere ganger enn jeg har dumpet, forstå det den som kan ...), har det vært store motsetninger i personlighet. Men her er jeg nok ganske sær, og jeg har aldri møtt noen jeg kunne tenkt meg å dele livet med. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å dele livet med noen heller.

Jeg tror jeg kunne trengt en ordentlig fucka opp kunstnerdame av et eller annet slag. Det har jeg ikke forsøkt. Normale folk funker dårlig for meg. Og de unormale jeg har møtt har funka enda dårligere, for de har vært unormale på en masete, halvpsykopatisk måte jeg ikke forstår.

Matvaner har jeg aldri hengt meg oppi, men jeg hadde nok ganske tvert dumpa en kvinne som på ramme alvor serverte blodpudding med sukker en dag.

''(utrolig nok har jeg blitt dumpet flere ganger enn jeg har dumpet, forstå det den som kan ...)''

lol

Gjest prust

''Jeg synes det er knallgodt med stekt blodpudding, med kokte poteter og rørt tyttebærsyltetøy til, og gjerne litt kokt kålrabi også til :-))))''

Hæ?! Kokte poteter, kålrot og syltetøy?! Nei nei nei! Blodpølse skal serveres med sirup og flesk!

Sirup og flesk? Wusj og fysj og æsj :-(

Gjest Hulderen

'' Det som har gjort mest inntrykk på meg, var en her på dol som gjorde det slutt fordi mannen hennes ikke brettet sengetøyet på riktig måte før han la det i skapet. Hun mente det var respektløst''

Det var jo mye mer enn bare det da. Han hang ikke oppdorullen riktig vei heller.

He he, det med dorullen hadde jeg jammen glemt. Det var nok brettekantene som gjorde mest inntrykk på meg.

Gjest Elextra

Så du tror ikke at et forhold kan fantastisk helt til det blir slutt? Jeg snakker ikke om egen erfaring her.

''Så du tror ikke at et forhold kan fantastisk helt til det blir slutt? ''

Nei, det kan det absolutt ikke. Om ene parten sitter igjen med den følelsen har nok "fantastiskheten" vært en illusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...