Gå til innhold

Hva var grunnen til at forholdet tok slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Jeg har nok diskutert doruller, doringer og brettekanter på dol. Kan godt hende at jeg har diskutert dolokker, tette doer og mangel på doer også.

He he, ja det har vært mye rare innlegg på dol. Var du med den gangen det ble diskutert vasking av dobørster i oppvaskmaskin? Det var en tråd som virkelig tok av!

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• morsan

11

• Lillemus

4

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har vært i flere gode forhold, men de beste er de som har vært basert på gjensidig respekt og en glede i å være sammen.

Han jeg er sammen med nå, har jeg vært sammen med i snart 17 år, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte ham ut med noen i hele verden :)

Så koselig! Blir så glad når jeg hører sånt.

''Ungene mine elsker blodpølse, blodpudding har de vel knapt smakt. ''

Det er da det samme? I alle fall her... Disse svarte runde "pølsene" man får kjøpt som skjæres i skiver og stekes i stekepanne. Vi kaller dem i alle fall både blodpølse og blodpudding.

Det er ikke helt det samme. I alle fall der jeg kommer fra er det ris i blodpuddingen, det pleier det ikke være i blodpølser. Men begge deler er godt, syns jeg. :D

Gjest Elextra

Det er ikke helt det samme. I alle fall der jeg kommer fra er det ris i blodpuddingen, det pleier det ikke være i blodpølser. Men begge deler er godt, syns jeg. :D

'' I alle fall der jeg kommer fra er det ris i blodpuddingen''

Huff, verre og verre.

'' I alle fall der jeg kommer fra er det ris i blodpuddingen''

Huff, verre og verre.

Blodpudding er snaddermat! Problemet er at jeg ikke gidder lage det, så vi har det sjelden. Blodpølse får man jo kjøpt, og den skal bare varmes. Veldig enkelt. :D

Ris i blodpuddingen?! Her er det rosiner i, kunne klart meg uten det, men nå spiser jeg ikke blodpølse / pudding lenger forsåvidt. :o)

Annonse

Gjør det, og fortell hvordan det gikk her :-)

Jeg skal lage neslesuppe en dag og servere til mine. Er spent på hvordan det går!

''Jeg skal lage neslesuppe en dag og servere til mine. Er spent på hvordan det går!''

Da bør du ikke vente for lenge utpå soommeren, for da blir neslene bare bitre og ekle *erfaring fra speidertiden*

Gjest x-spørsmål

Jeg for min del har aldri hengt meg oppi bagateller i forhold. De gangene det er jeg som har dumpet noen (utrolig nok har jeg blitt dumpet flere ganger enn jeg har dumpet, forstå det den som kan ...), har det vært store motsetninger i personlighet. Men her er jeg nok ganske sær, og jeg har aldri møtt noen jeg kunne tenkt meg å dele livet med. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å dele livet med noen heller.

Jeg tror jeg kunne trengt en ordentlig fucka opp kunstnerdame av et eller annet slag. Det har jeg ikke forsøkt. Normale folk funker dårlig for meg. Og de unormale jeg har møtt har funka enda dårligere, for de har vært unormale på en masete, halvpsykopatisk måte jeg ikke forstår.

Matvaner har jeg aldri hengt meg oppi, men jeg hadde nok ganske tvert dumpa en kvinne som på ramme alvor serverte blodpudding med sukker en dag.

Det ble veldig mange bagateller etterhvert. Og veldig mange særheter. Jeg følte ofte at jeg var sammen med en unge, ikke bare på restaurant men alle andre steder.Han var tydeligvis blitt overbeskyttet hjemme. Så vi passet rett og slett ikke sammen, det innså vi kort tid etter at den første forelskelsen bleknet.

Gjest prust

''Jeg skal lage neslesuppe en dag og servere til mine. Er spent på hvordan det går!''

Da bør du ikke vente for lenge utpå soommeren, for da blir neslene bare bitre og ekle *erfaring fra speidertiden*

Nei, jeg må skynde meg nå, er egentlig et par uker for seint ute allerede.

Gjest segunda

He he, ja det har vært mye rare innlegg på dol. Var du med den gangen det ble diskutert vasking av dobørster i oppvaskmaskin? Det var en tråd som virkelig tok av!

Ja nå husker jeg den;-) Husker ikke hva jeg skrev, tror ikke jeg noensinne har seriøst vurdert å vaske dobørsten i oppvaskemaskinen;-). Da er det bedre å kaste den og kjøpe en ny.

Gjest Elextra

Ja nå husker jeg den;-) Husker ikke hva jeg skrev, tror ikke jeg noensinne har seriøst vurdert å vaske dobørsten i oppvaskemaskinen;-). Da er det bedre å kaste den og kjøpe en ny.

''husker ikke hva jeg skrev, tror ikke jeg noensinne har seriøst vurdert å vaske dobørsten i oppvaskemaskinen''

Iiiik. Gjør noen det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...