ekte nick Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/23/kultur/litteratur/bok/anonym/kagge_forlag/16626876/ Hvem tipper dere står fram i morgen som forfatteren Anonym? Ville ikke forbause meg om det er en kvinne. Eller kanskje det er Ari Behn? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Kagge forlag har gått ut med at Anonym er en mann, så de vil miste troverdighet om det viser seg å være en kvinne. Jeg håper at vedkommende er en lite kjent forfatter, for jeg vil bli veldig skuffet om det viser seg å være en av mine favoritter. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Skrevet 23. mai 2011 Kagge forlag har gått ut med at Anonym er en mann, så de vil miste troverdighet om det viser seg å være en kvinne. Jeg håper at vedkommende er en lite kjent forfatter, for jeg vil bli veldig skuffet om det viser seg å være en av mine favoritter. Hvorfor det? Liker du bøkene til Anonym så dårlig? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Har ikke lest boken/bøkene, men tipper det er en halvkjent journalist. 0 Siter
Gjest kjenner en... Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hadde vært artig om det er han jeg kjenner, han har skrevet et par bøker med poesi, og har lekt med tanken om å skrive krim og annet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg vet ikke, ei heller aner jeg hva dette dreier seg om, men siden det ser ut til å ha med sex å gjøre håper jeg det er en man ikke umiddelbart mistenker for å drive med sånt. Kristen Gislefoss eller noe hadde vært artig. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg vet ikke, ei heller aner jeg hva dette dreier seg om, men siden det ser ut til å ha med sex å gjøre håper jeg det er en man ikke umiddelbart mistenker for å drive med sånt. Kristen Gislefoss eller noe hadde vært artig. Sex? Jeg trodde bøkene bare bestod av kjendissladder. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor det? Liker du bøkene til Anonym så dårlig? Jeg liker ikke at folk henger ut andre anonymt. Forøvrig har omtalene virket så avskrekkende at jeg ikke har blitt fristet til å lese bøkene, så det er godt mulig de ikke er så ille som jeg innbiller meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg må ha bomma. Jeg syntes jeg så noe i en avis i morges om en eller annen som hadde skrevet masse om sex med tusenvis av folk. Denne fyren har jeg hørt om. Tidenes norske pr-stunt fra Kagge forlag. Fatter ikke at folk går på sånt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Sex? Jeg trodde bøkene bare bestod av kjendissladder. Den over var til deg. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har ikke lest bøkene, så jeg aner ikke hva slags stil det er i dem. Men jeg har tenkt på at det kan være alt fra Knut Nærum til en journalist til Kagge selv. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Iallefall ikke Anne Holt Det hadde i grunnen vært rasende festlig om det viste seg å være henne likevel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Trond Giske... Ja!! Han tenkte jeg ikke på..... Blir spennende å se 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Ja!! Han tenkte jeg ikke på..... Blir spennende å se Jeg har hatt han i bakhodet siden Anne Holt-saken (før det var jeg ikke spesielt engasjert i saken), er faktisk ganske spent på å se hvem det er. Kommer til å bli skuffet hvis det viser seg å være en semikjendis, eller kanskje en vi nesten ikke har hørt om i det hele tatt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har hatt han i bakhodet siden Anne Holt-saken (før det var jeg ikke spesielt engasjert i saken), er faktisk ganske spent på å se hvem det er. Kommer til å bli skuffet hvis det viser seg å være en semikjendis, eller kanskje en vi nesten ikke har hørt om i det hele tatt... Ja, det skulle vært forbudt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har hatt han i bakhodet siden Anne Holt-saken (før det var jeg ikke spesielt engasjert i saken), er faktisk ganske spent på å se hvem det er. Kommer til å bli skuffet hvis det viser seg å være en semikjendis, eller kanskje en vi nesten ikke har hørt om i det hele tatt... Føler meg snytt nå, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.