Gå til innhold

Trenger et gartnerbelte !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hageentusiasten

Jeg har ikke gartnerbelte, men en trådkurv jeg oppbevarer det i. Veldig praktisk og koselig å dra med seg rundt i hagen :)

Det har jeg forsøkt, og det funket ikke, glemte kurven, tok med bare en redskapsdel, og så ble den lagt på bakken og 'vekk' var den innen jeg var tilbake ved kurven. Tenkte at hvis jeg hadde et belte, kunne jeg vel klare å stikke redskapen tilbake i det for hvert bruk.Jada, jeg ER et rotehue, det er derfor jeg prøver og prøver nye ting. hehe...

Det har jeg forsøkt, og det funket ikke, glemte kurven, tok med bare en redskapsdel, og så ble den lagt på bakken og 'vekk' var den innen jeg var tilbake ved kurven. Tenkte at hvis jeg hadde et belte, kunne jeg vel klare å stikke redskapen tilbake i det for hvert bruk.Jada, jeg ER et rotehue, det er derfor jeg prøver og prøver nye ting. hehe...

Men dersom du bøyer deg ned på huk og sånt med et sånt belte - vil ikke da redskapene falle ut? Svigerfar mister stadig vekk tommestokken ut fra verktøybeltet sitt i alle fall. :o)

Gjest Hageentusiasten

Men dersom du bøyer deg ned på huk og sånt med et sånt belte - vil ikke da redskapene falle ut? Svigerfar mister stadig vekk tommestokken ut fra verktøybeltet sitt i alle fall. :o)

Jo,det er sikkert ikke en perfekt metode det heller. hehe... Men plutselig så kan jeg ikke finne hagespaden feks. Og så dukker den opp på en kant av hagen jeg ikke kan huske å ha vært. Jeg har fjellhage, med masse platåer, veldig uoversiktlig. Det gjelder å ha mange utgaver av hver redskap.

Annonse

Jo,det er sikkert ikke en perfekt metode det heller. hehe... Men plutselig så kan jeg ikke finne hagespaden feks. Og så dukker den opp på en kant av hagen jeg ikke kan huske å ha vært. Jeg har fjellhage, med masse platåer, veldig uoversiktlig. Det gjelder å ha mange utgaver av hver redskap.

Jeg aner ikke hvor mange sånne små plantespader og sakser jeg har rotet bort... Skulle hatt noen i neon-oransje eller noe sånt så de ikke forsvinner så lett! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...