Gjest Hageentusiasten Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Noe til å ha rundt livet for å ha spade og krafse og andre småting som ellers blir liggende rundt i hagen. Noen som har et praktisk et og husker hvor de har kjøpt det? 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 23. mai 2011 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har ikke gartnerbelte, men en trådkurv jeg oppbevarer det i. Veldig praktisk og koselig å dra med seg rundt i hagen 0 Siter
Gjest Hageentusiasten Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har ikke gartnerbelte, men en trådkurv jeg oppbevarer det i. Veldig praktisk og koselig å dra med seg rundt i hagen Det har jeg forsøkt, og det funket ikke, glemte kurven, tok med bare en redskapsdel, og så ble den lagt på bakken og 'vekk' var den innen jeg var tilbake ved kurven. Tenkte at hvis jeg hadde et belte, kunne jeg vel klare å stikke redskapen tilbake i det for hvert bruk.Jada, jeg ER et rotehue, det er derfor jeg prøver og prøver nye ting. hehe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det har jeg forsøkt, og det funket ikke, glemte kurven, tok med bare en redskapsdel, og så ble den lagt på bakken og 'vekk' var den innen jeg var tilbake ved kurven. Tenkte at hvis jeg hadde et belte, kunne jeg vel klare å stikke redskapen tilbake i det for hvert bruk.Jada, jeg ER et rotehue, det er derfor jeg prøver og prøver nye ting. hehe... Men dersom du bøyer deg ned på huk og sånt med et sånt belte - vil ikke da redskapene falle ut? Svigerfar mister stadig vekk tommestokken ut fra verktøybeltet sitt i alle fall. ) 0 Siter
double Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 http://www.solfang.no/produkt/redskapsbelte/ 0 Siter
Gjest Hageentusiasten Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Men dersom du bøyer deg ned på huk og sånt med et sånt belte - vil ikke da redskapene falle ut? Svigerfar mister stadig vekk tommestokken ut fra verktøybeltet sitt i alle fall. ) Jo,det er sikkert ikke en perfekt metode det heller. hehe... Men plutselig så kan jeg ikke finne hagespaden feks. Og så dukker den opp på en kant av hagen jeg ikke kan huske å ha vært. Jeg har fjellhage, med masse platåer, veldig uoversiktlig. Det gjelder å ha mange utgaver av hver redskap. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jo,det er sikkert ikke en perfekt metode det heller. hehe... Men plutselig så kan jeg ikke finne hagespaden feks. Og så dukker den opp på en kant av hagen jeg ikke kan huske å ha vært. Jeg har fjellhage, med masse platåer, veldig uoversiktlig. Det gjelder å ha mange utgaver av hver redskap. Jeg aner ikke hvor mange sånne små plantespader og sakser jeg har rotet bort... Skulle hatt noen i neon-oransje eller noe sånt så de ikke forsvinner så lett! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.