Gå til innhold

Hvem har bestemt....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen skulle synes det er slitsomt å se meg i badetøy, får de værsågod se en annen vei. Jeg forbeholder meg retten til å bade og sole meg, og gir jamnt blanke i hva noen måtte synes om det.

''Hvis noen skulle synes det er slitsomt å se meg i badetøy, får de værsågod se en annen vei. Jeg forbeholder meg retten til å bade og sole meg, og gir jamnt blanke i hva noen måtte synes om det.''

I utgangspunktet enig, men innrømmer glatt at jeg trives bedre på en typisk "familiestrand" med et bredt (!) spekter av aldre og fasonger på damene enn en strand full av snertne 20-åringer! :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

7

• morsan

7

• Dark-Angel 82

6

• Sør

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg legger inn protest på joggeskoene, det kan da ikke skade noen. Det ser ikke ut som om det er noe særlig utvalg i sko for de over 51? Men de glemte å oppgi aldersgrense for å gå barbeint, den finnes nok også.

Jeg har aldri hatt langt hår og er ingen strandløve. Det er faktisk mye pga. diverse DOL-tråder om hvor ekkelt det er å se gamle, feite folk om sommeren, at jeg aldri går i noe mindre enn shorts.

Men jeg lurer på hva jeg skal ha på hvis jeg noen gang skal ta med (foreløpig høyst virtuelle) barnebarn i badeland. Da ville jeg nok antatt at badedrakt var korrekt. Tror ikke man slipper inn uten...

Nå var jeg veldig fristet til å protestere høyt og si: "Du er da ikke feit!"

Men så undret jeg meg på om det er det samme som å si: "men gammal er du!" ;-)

Dark-Angel 82
Skrevet

''Man klart at er du kraftig, bør man kanskje velge en som er større enn en plaster. ;)'' Enig, og syns generelt at det å velge klær i rett størrelse er et bedre tips for mange enn det å droppe spesielle klesplagg ved økende alder... ;-)

Ja, det syns jeg også. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hvis noen skulle synes det er slitsomt å se meg i badetøy, får de værsågod se en annen vei. Jeg forbeholder meg retten til å bade og sole meg, og gir jamnt blanke i hva noen måtte synes om det.''

I utgangspunktet enig, men innrømmer glatt at jeg trives bedre på en typisk "familiestrand" med et bredt (!) spekter av aldre og fasonger på damene enn en strand full av snertne 20-åringer! :-)

''I utgangspunktet enig, men innrømmer glatt at jeg trives bedre på en typisk "familiestrand" med et bredt (!) spekter av aldre og fasonger på damene enn en strand full av snertne 20-åringer''

Må si meg enig i det;)

Skrevet

Her er forresten en (gammel) tråd som gir klar beskjed om at det er for lite tildekkende å ha på seg shorts også:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1209072

Til de som det er kvalmende å se sommerkledd, anbefales solarium...

*måper*

Det var litt av en diskusjon!!

Synes forresten nicket pirrka sa det så fint - sluttkommentaren var bare helt konge! :-)

''Her trur eg ei grunnleggande misforståing bør oppklarast. Kvinner er ikkje utstillingsdokker med plikt til å ta seg ut. Innimellom går vi ut sjølv om vi er ustelte og stygge på håret. Kanskje vi går på butikken sjølv om vi er for magre eller tjukke eller har åreknutar og kviser.

Det vil sikkert forbause deg, men verken kvinner, menn eller ungar treng å kvalitetssikrast estetisk før dei sleppast laus i det offentlege rom.

Det er ingen siling IQ-messig heller, det er kanskje eit større problem.''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...