Gå til innhold

Prumping og raping

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• candyqueen_83

8

• Babette

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg gjør det selv siden jeg har bodd alene i ti år. Hva jeg GJORDE er noe annet.

Beklager, men det er utrolig lite interessant å lese dine innlegg siden du er etter min mening så lite reflektert over det som skrives.

Hvis du synes det er nok at mannfolk dytter klesvasken rett fra tørketrommelen og inn i skapet og det hadde gjort deg glad så er det helt merkelig. At du synes det er helt greit å spise frokost sammen med en mann som prumper og raper og raper og prumper er opp til deg. Du trenger ikke å forvente at alle synes det er greit.

* LOL og overveier å hente popcorn *

Er det spesielle krav til hvor interessante svarene bør være, i en tråd som handler om promping, raping og sengetøybretting?

Lillemus skrev faktisk lenger ned at hun kunne styre seg for sånt akkurat ved matbordet. Så vi har vel egentlig ingen bevis for at han "promper og raper og raper og promper" mens de spiser frokost. Han gjør kanskje unna det verste de dagene han spiser alene.

Gjest segunda

* LOL og overveier å hente popcorn *

Er det spesielle krav til hvor interessante svarene bør være, i en tråd som handler om promping, raping og sengetøybretting?

Lillemus skrev faktisk lenger ned at hun kunne styre seg for sånt akkurat ved matbordet. Så vi har vel egentlig ingen bevis for at han "promper og raper og raper og promper" mens de spiser frokost. Han gjør kanskje unna det verste de dagene han spiser alene.

hehe..................nei det er ingen spesielle krav. Du kan spise så mye popcorn du bare vil. Jeg snakket for meg selv i denne tråden og ikke på vegne av noen andre. Hvorvidt Lillemus og hennes mann prumper og raper når de er alene er særdeles lite interessant. Jeg er skeptisk til den uendelige tålmodigheten til dolhustruer. Den eksisterer ikke i det virkelige liv.

Krangling om husarbeid og prumping er vanlig til og med i musehjem.

Annonse

Gjest Elextra

Øh...

det er sånn jeg gjør det. Det er jo helt umulig å brette de store stretch lakene som man har i dag. De har jo ikke en eneste (brette) kant....

''Det er jo helt umulig å brette de store stretch lakene som man har i dag. De har jo ikke en eneste (brette) kant....

''

Det er bare å følge et kurs:

http://www.sol.no/klipps/video/dette_har_du_faktisk_alltid_lurt_pa

Gjest Te-pose

Hvorfor skulle jeg finne et kompromiss når han ikke kunne legge sengetøyet i skapet slik at det ble lettere for meg å ta det ut?

Jeg husker ikke hva jeg gjorde med teposene, men det mest nærliggende er å tro at jeg kasta dem i hodet på han;-).

''Hvorfor skulle jeg finne et kompromiss når han ikke kunne legge sengetøyet i skapet slik at det ble lettere for meg å ta det ut?''

Fordi det er det man gjør om man ønsker å ha det godt sammen.

Gjest Te-pose

Hvorfor skulle jeg finne et kompromiss når han ikke kunne legge sengetøyet i skapet slik at det ble lettere for meg å ta det ut?

Jeg husker ikke hva jeg gjorde med teposene, men det mest nærliggende er å tro at jeg kasta dem i hodet på han;-).

''Hvorfor skulle jeg finne et kompromiss når han ikke kunne legge sengetøyet i skapet slik at det ble lettere for meg å ta det ut?''

Fordi det er det man gjør om man ønsker å ha det godt sammen.

Annonse

Jeg gjør det selv siden jeg har bodd alene i ti år. Hva jeg GJORDE er noe annet.

Beklager, men det er utrolig lite interessant å lese dine innlegg siden du er etter min mening så lite reflektert over det som skrives.

Hvis du synes det er nok at mannfolk dytter klesvasken rett fra tørketrommelen og inn i skapet og det hadde gjort deg glad så er det helt merkelig. At du synes det er helt greit å spise frokost sammen med en mann som prumper og raper og raper og prumper er opp til deg. Du trenger ikke å forvente at alle synes det er greit.

''Hvis du synes det er nok at mannfolk dytter klesvasken rett fra tørketrommelen og inn i skapet og det hadde gjort deg glad så er det helt merkelig.''

Nå sa jeg vel ikke akkurat det, jeg sa at jeg ikke hadde brydd meg om sengetøyet var krøllet sammen når han la det i skapet, tellekanter på sengetøyet er det langt mellom hos oss. Tørketrommel har vi ikke så alt henges opp på snora og da er det grenser for hvor krøllete det blir.

''At du synes det er helt greit å spise frokost sammen med en mann som prumper og raper og raper og prumper er opp til deg.''

Jeg har sagt at vi ikke gjør slikt ved matbordet, men utenfor bordet både fises og rapes det ja, uten at det gjør meg noe som helst. Men bare når det er bare oss i heimen da, ikke når vi har besøk eller er borte.

Gjest en i familien

''Det er jo helt umulig å brette de store stretch lakene som man har i dag. De har jo ikke en eneste (brette) kant....

''

Det er bare å følge et kurs:

http://www.sol.no/klipps/video/dette_har_du_faktisk_alltid_lurt_pa

Takk jeg er ordløs....

Egentlig i sjokk....må jeg nå begynne med det og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...