Gjest segunda Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Overhodet ikke. Jeg tendenserer bare til å like gøyale mennesker fremfor de ikke gøyale. Og liker generelt at folk har det gøy. Har du tendens til å tro at du vet når 'de fleste' har det gøy? 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Har du tendens til å tro at du vet når 'de fleste' har det gøy? At folk har det gøy merkes, t r o det eller ei. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 At folk har det gøy merkes, t r o det eller ei. Jeg VET det, men jeg er ikke sikker på at vi merker det samme. Av en eller annen grunn engasjerer du deg i denne tråden, neppe fordi det kjeder deg;-) 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg VET det, men jeg er ikke sikker på at vi merker det samme. Av en eller annen grunn engasjerer du deg i denne tråden, neppe fordi det kjeder deg;-) Nettopp fordi jeg kjeder meg Hadde jeg drevet med noe som moret meg hadde du ikke sett signaturen min i denne tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.