Gjest helst Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Vurerer seriøst å gjøre det. Er ikke så glad i de to loddrette strekene midt i fjeset. Er det noen her som har gjort det? Og som kan anbefale det, evt fraråde det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville heller tatt restylane/juvederm enn botox. 0 Siter
Gjest en som har lurt på det samme Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville heller tatt restylane/juvederm enn botox. Hvordan fungerer det, i forhold til Botox? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ville heller tatt restylane/juvederm enn botox. Restylane og Botox har vel to helt ulike funksjoner, så vidt jeg har forstått? Restylan "fyller" huden og brukes særlig til forstørring av lepper. Botox fyller ikke, men lammer muskelen og gjør at rynker glattes ut. I dype rynker må man kanskje også bruke Restylane. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Restylane og Botox har vel to helt ulike funksjoner, så vidt jeg har forstått? Restylan "fyller" huden og brukes særlig til forstørring av lepper. Botox fyller ikke, men lammer muskelen og gjør at rynker glattes ut. I dype rynker må man kanskje også bruke Restylane. Det er riktig at det er to forskjellige ting - botox lammer (altså går på nervene), og restylane er en "filler" som det kalles. Restylane er vel så vanlig å bruke i huden for å fylle ut rynker, som det er for å bruke i leppene. Det gir etter min mening et mye finere og mer naturlig resultat. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hvordan fungerer det, i forhold til Botox? Se svaret mitt til Elextra 0 Siter
Gjest hyyyyyyyyyyyyyyl Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det har jeg også lyst på, men er skremt av mulige bivirkninger og sånn. Leste f.eks. at det kan lamme pustemuskelen! 0 Siter
Gjest hyyyyyyyl Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det er riktig at det er to forskjellige ting - botox lammer (altså går på nervene), og restylane er en "filler" som det kalles. Restylane er vel så vanlig å bruke i huden for å fylle ut rynker, som det er for å bruke i leppene. Det gir etter min mening et mye finere og mer naturlig resultat. Jeg tror botox hadde funket best for meg, jeg har ikke direkte rynke, men ser at det er musklene som anstrenger seg eller hva jeg skal si, slik at jeg får et sliten uttrykk. Utvikler seg nok til en rynke etterhvert, men nå ser jeg sliten ut.. Er ikke noe å fylle for meg sånn sett, men på sikt kanskje... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Jeg tror botox hadde funket best for meg, jeg har ikke direkte rynke, men ser at det er musklene som anstrenger seg eller hva jeg skal si, slik at jeg får et sliten uttrykk. Utvikler seg nok til en rynke etterhvert, men nå ser jeg sliten ut.. Er ikke noe å fylle for meg sånn sett, men på sikt kanskje... Ja det kan godt hende at restylane ikke vil bli pent på deg. Ansiktsrynker klassifiseres gjerne som statiske (dvs uavhengige av mimikk) eller dynamiske (dvs forårsakes av mimikk). De statiske behandler man i prinsippet ved å fylle opp under med et stoff som gir volum (f.eks Restylane). De dynamiske behandler man i utgangspunktet ved å lamme muskulatur, slik man gjør med f. eks. Botox. Med andre ord, dersom rynken(e) du vil fjerne forårsakes av mimikk vil nok botox passe bedre for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.