Gjest 1106 Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Hva koster det pr mnd? Vet det sikkert kommer an på endel ting som f.eks styrke (her er det snakk om ca +5 og ca +7). Det interresante er om det er dyrt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Kommer litt an på hva slags linser, og hvor du kjøper dem. Men samboeren min bruker dagslinser og betaler ca 500 kr for 1.5 mnd. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det er samme pris for alle styrker, men dyrere om du trenger linser for skjeve hornhinner. Det billigste er å kjøpe i nettbutikk. Der jeg kjøper linser koster det 198 pr mnd for dagslinser, månedslinser fra ca 150. I tillegg må du ta synstest hos optiker. Det er mye dyrere å kjøpe linser hos optiker enn i på nett. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Det er samme pris for alle styrker, men dyrere om du trenger linser for skjeve hornhinner. Det billigste er å kjøpe i nettbutikk. Der jeg kjøper linser koster det 198 pr mnd for dagslinser, månedslinser fra ca 150. I tillegg må du ta synstest hos optiker. Det er mye dyrere å kjøpe linser hos optiker enn i på nett. Hvilken nettbutikk handler du fra? 0 Siter
Gjest Nærsyntxxx Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Har nettopp inngått avtale om linser pr. post, og mener å huske det er ca. 560 kr pr. mnd jeg skal betale. Da er to kontroller i året inkludert. Jeg har dagslinser, de dyreste som er på markedet. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Hvilken nettbutikk handler du fra? Shopping4net. Har handlet derfra i mange år og er kjempefornøyd. De splitter automatisk sendingene i pakker på under 200 uten tillegg i frakt, så man slipper toll selv om de sender fra utenfor Norge. Rask levering, alltid angivelse av når varen blir sendt og ryddig betalingsordning. De har også andre varekategorier i samme nettbutikk. Har prøvd vitaminer og blekkpatroner, samme gode service. Anbefales! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Shopping4net. Har handlet derfra i mange år og er kjempefornøyd. De splitter automatisk sendingene i pakker på under 200 uten tillegg i frakt, så man slipper toll selv om de sender fra utenfor Norge. Rask levering, alltid angivelse av når varen blir sendt og ryddig betalingsordning. De har også andre varekategorier i samme nettbutikk. Har prøvd vitaminer og blekkpatroner, samme gode service. Anbefales! Jeg handler mye på shopping4net. Mye vitaminer, og andre kosttilskudd. Men linsene han bruker er ikke noe billigere der. 528 kr for 90 stk. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg handler mye på shopping4net. Mye vitaminer, og andre kosttilskudd. Men linsene han bruker er ikke noe billigere der. 528 kr for 90 stk. Aha, da bruker han sikkert Acuvue. De er dyrere enn Focus Dailies som jeg bruker. Men de har jo stadig linsetilbud med 300 kroner å handle for og kjøp 4 betal for 3, så det lønner seg å følge med der likevel. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Aha, da bruker han sikkert Acuvue. De er dyrere enn Focus Dailies som jeg bruker. Men de har jo stadig linsetilbud med 300 kroner å handle for og kjøp 4 betal for 3, så det lønner seg å følge med der likevel. Ja, 1-day acuvue. Jeg vet ikke om det gjør noe å bytte merke men? Har sikkert ikke så mye å si. Skal følge med på linsetilbud der fremover, ettersom man ikke betaler tollgebyr og mva der ) For man betaler vel bare et gebyr til shopping4net på sendinger over 200 kr? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Aha, da bruker han sikkert Acuvue. De er dyrere enn Focus Dailies som jeg bruker. Men de har jo stadig linsetilbud med 300 kroner å handle for og kjøp 4 betal for 3, så det lønner seg å følge med der likevel. Ser de har bra tilbud på Focus Dailies nå. Kan spare 200 kr i forhold til Acuvue på 90 pk. Men hvordan er det å bytte mellom linsemerker uten kontroll hos optiker? Er det så stor forskjell på dem? 0 Siter
mirami Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Jeg betaler ca 1200 kr for 6 måneder hos specsavers. Da har jeg både for skjeve hornhinner og av et materiale slik at jeg ikke skal bli for tørr på øynene. Men du kan også få billigere, det spørs hva du trenger. Første gang må du uansett til optiker å sjekke hvilke linser du bør ha. Du kan forhøre deg om pris da og teste ut en mnd om det er noe for deg. (For meg var det en helt annen hverdag med linser. Følte det nesten som jeg fikk perfekt syn, merket ikke noe til linsene i det hele tatt! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.